5 practici digitale pe care trebuie să le regândești

5 practici digitale pe care trebuie să le regândești

Mulțumită internetului și rețelelor sociale suntem parte dintr-o comunitate digitală mai apropiată ca niciodată, chiar și atunci când ne aflăm la distanță. Cu toate acestea, tot rețelele ne bombardează cu enorm de multe informații, prin care utilizatorii se pot pierde ușor.

De aceea, primul pas în învățarea abilităților digitale care contează la momentul actual este acela de a dezvăța. Ce anume? Practicile învechite, știrile false și superficiale.

În calitate de profesioniști în digital marketing, este mai întâi de toate datoria noastră să dezvățăm vechile practici, să le regândim și să folosim noi instrumente pentru a livra un conținut adecvat targetului nostru.

 

Iată 5 obiceiuri digitale ce trebuie regândite:

1. Excel pentru stocarea datelor consumatorilor

Datele consumatorilor sunt în momentul de față cea mai valoroasă resursă pe care companiile o pot avea la dispoziție. Prin urmare, ele trebuie stocate și protejate ca atare. Colectarea necorespunzătoare a datelor și încălcările de confidențialitate pot conduce la pierderea încrederii cumpărătorilor și cauzează daune grave pentru companii. De aceea, utilizarea soluțiilor software CRM precum Hubspot și Salesforce este o necesitate absolută pentru a gestiona eficient datele clienților. O altă soluție ideală pentru stocarea sigură a datelor este Datamart.

 

2. Trimiterea aceluiași Newsletter către întreaga bază de date

O strategie bună de e-mail marketing ține cont dacă persoana pe care o targetezi e Mihai - angajat în corporație sau Ana - o viitoare mamă. Prin urmare, ajustarea mesajului tău pentru a se adapta diferitelor publicuri țintă poate determina dacă vânzarea se concretizează sau nu.

 

3. Programează ce e cunoscut, astfel încât să existe timp pentru necunoscut

E 7 martie când brusc îți dai seama că trebuie să faci o campanie de 8 Martie. Cu siguranță că ți s-a întâmplat până acum. Ce ai spune să stabilești calendarul tuturor sărbătorilor cunoscute la începutul anului? Astfel, vei evita graba și vei avea mai mult timp să fii creativ în alte comunicări.

 

4. Comunicarea contextuală este foarte apreciată

Ne place să fim la curent cu știrile, deoarece așa ne simțim conectați cu tot ce se întâmplă în jur. E de datoria brandurilor să abordeze evenimentele curente într-un mod fresh, spontan și inovativ. Livrate printr-o comunicare inedită, contextualele sunt foarte apreciate de urmăritori și consolidează credibilitatea brandului ca fiind o sursă importantă de noutăți.

 

5. Să te agăți de o idee specifică

În contextul actual, mereu în schimbare, adaptarea e cheia. Ceea ce era considerat cool săptămâna trecută este deja învechit săptămâna asta. Oricât de mult ai ține la ideea ta, încearcă să nu te agăți de ea dacă și-a pierdut actualitatea.

 

MediaPost Martech oferă o gamă completă de servicii de transformare digitală. Ca parte a grupului MediaPost, activăm de peste 20 de ani pe piața românească și suntem prezenți în 5 piețe europene. Expertiza noastră, construită prin peste 200 de campanii, ne-a ajutat să dezvoltăm o ofertă pragmatică de transformare digitală care s-a bucurat de un succes imediat pe piață. Suntem parteneri HubSpot și SalesForce, lideri în industria de software de automatizare a vânzărilor și marketingului. Ne adaptăm metodologia Inbound la specificul fiecărui client.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related