Primavara incepe pentru Farmec Cluj cu lansarea primei game noi de produse din acest an, deodorantele My Deo. Este momentul in care orice femeie doreste sa-si regaseasca prospetimea si naturaletea, iar noile produse produse la Cluj fac acest lucru mai usor ca niciodata.
My Deo este o gama ce se adreseaza in principal femeilor tinere, pina la 30 de ani, carora le place sa se simte libere, fara restrictii si fara inhibitii. Din aceasta luna, gama My Deo poate fi gasita in magazinele din intreaga tara in 4 sortimente de deodorante cu note deosebite de parfumare, ce pot acoperi toate momentele zilei si toate starile de spirit: Business - nota proaspata de frunze verzi; Sport - nota activa de citrice; Trendy - nota moderna orientala; In Love - nota romantica florala.
Campania de promovare My Deo, sustinuta de Vitrina Advertising, se va derula la nivel national in reviste pentru femei si tineret, campanii BTL si Outdoor.
Farmec Cluj, cel mai mare producator de cosmetice din Romania, va aniversa anul acesta 60 de ani de activitate.
MY Deo - My Style!
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: