La mijlocul lunii aprilie, în plină pandemie, rețeaua de podcasturi Thinkdigital s-a alăturat campaniei de strângere de fonduri pentru construirea Spitalului Modular 1 Elias de către „Dăruiește Viață” punând la dispoziție spațiu publicitar gratuit pentru fiecare donație care aderă la campanie.
Din totalul de 50.000 de „acțiuni” de donator, fixate ca obiectiv al campaniei, mai sunt disponibile doar 1.599, asta deoarece un singur partener – mai exact, ISOPAN EST – a atins peste 95% din obiectiv: mai exact 48,431 acțiuni, echivalentul sumei de 484.310 lei donate pentru construcția spitalului.
Respectând regulile campaniei, Isopan Est va beneficia de 484.310 de expuneri ale unui spot audio – care sună așa - și/sau mențiuni ale moderatorilor celor peste 40 de podcasturi din rețeaua de online audio advertising lansată de Thinkdigital - prima de acest tip din România.
Toate sumele strânse în campanie sunt strânse pentru ridicarea spitalului modular din curtea Spitalului Elias, dar și pentru achiziția de aparatură medicală, ori echipamente de protecție pentru cadrele medicale din toată țara. Ulterior, construcția se va transforma în unitate de primire a marilor arși.