Unele branduri au inceput sa comunice deja catre audientele lor, sub o forma sau alta, mesaje de reluare a activitatii. Saloanele de cosmetica au fost printre primele care au intampinat clientii dupa masurile de relaxare. In acest sens am gasit un clip postat de Studio Classic Barber Shop la finalul starii de urgenta, dar care este datat pe 7.03.2020. Inca nu fusese instaurata carantina atunci, dar erau deja cazuri confirmate de coronavirus in Romania. In acest context, ei s-au gandit sa faca un spot in unitatea de primiri Urgente a Spitalului Floreasca. De ce ar filma un brand de hairstyle intr-un spital? Nimic nu poate iesi bun din asta.
Rupt dintr-un scenariu la granița absurdului cu suprarealismul, spotul incepe cu un individ care zace inconstient pe patul de spital, conectat la aparate. Noroc ca personalul salonului de frizerie este acolo si are toate instrumentele ca sa il salveze: foarfece, aparate de tuns si spray-uri cu flacari. Dar chiar cand crezi ca urmeaza sa vezi ceva absurd, regizorul iti rapeste si aceasta placere si evita sa filmeze operatia.
Cumva, aceasta a reusit, pentru ca pacientul deschide ochii. Am crezut ca l-au tuns, ca sa ii salveze viata, dar parul pacientului arata la fel ca inainte. Si totul se intampla, pe soundtrack-ul celor de la Bee Gees, Stayin’ Alive.
Nu avem embed. Curajoșii îl pot vedea aici.