7 idei pentru a crea un Buyer’s Journey eficient

7 idei pentru a crea un Buyer’s Journey eficient

Gândește-te care sunt pașii prin care treci când vrei să faci o achiziție. Cum încerci să afli cât mai multe informații și chiar să interacționezi cu branduri ca să vezi dacă sunt potrivite pentru nevoile tale. La fel ca tine, înainte să facă o achiziție și să devină client, o persoană va trece printr-un ciclu de cumpărare, numit și buyer’s journey. Uite 7 idei care să eficientizeze comunicarea din acest proces:

1. Buyer’s journey trebuie adaptat fiecărui profil de consumator (buyer persona) pe care îl are brandul tău. Doar așa reușești să creezi o experiență de cumpărare reală, care își propune să ajute cu adevărat consumatorul în căutările lui. 

 

Buyer’s Journey - Conștientizare (awareness)

2.  În etapa de conștientizare, vrei să-ți poziționezi brandul ca sursă valoroasă de informații pentru consumator. Creează un blog și publică informații relevante în mod constant. Folosește social media să crești traficul pe site și să atragi noi vizitatori. Gândește-te și la un audit SEO ca să te asiguri că apari organic în căutări

 

Buyer’s Journey - Considerare (consideration)

3. Nu face greșeala să crezi că această etapă se numește așa pentru că persoana ia în considerare să cumpere produsul tău. Acum, își listează toate potențialele soluții pentru problema sa.
4. Dacă vrei să te ia în considerare, încearcă să livrezi experiențe personalizate și să-ți construiești o relație cu potențialul consumator. Cuvântul cheie este engagement.
5. O comunicare constantă prin newslettere îți mărește șansele să ajungi pe lista finală. Încearcă și promoțiile cu oferte personalizate în funcție de buyer personas și nevoile lor. Ofertele premium de conținut (de exemplu: ebooks) creeaza de 3 ori mai multe leaduri decât marketingul tradițional și costă cu 62% mai puțin. 

 

Buyer’s Journey - Decizie (decision)

6. Încă nu a luat decizia finală, dar are o listă de potențiale soluții pentru problema cu care se confruntă. Dacă ai acționat în etapele de awareness și consideration înseamna că și brandul tău e pe listă.
7. În acest pas, obiectivul lor este să reducă listă soluțiilor și să ia o decizie. Sunt în căutare de confirmări care să le susțină decizia. Testimonialele și recenziile sunt foarte importante acum. Review-urile clienților cresc eficiența acțiunilor de marketing. 88% dintre persoane au încredere în review-urile lăsate de alți clienți. 

Până la urmă, totul se rezumă la a crește încrederea cumpărătorului că se află pe calea cea bună către o decizie care să-i rezolve problema și să-l satisfacă.

Dacă vrei să construiești un buyer’s journey pentru afacerea ta, putem pleca la drum împreună. Dă-ne un semn pe [email protected]!

 _______________________
Articol scris de Cătălina Istrătescu - Account Manager în Interactions

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related