Inovația constă într-un dispozitiv ce aplică instant un strat de lichid dezinfectant pe orice tip de mâner eliminând răspândirea germenilor cu un singur gest.
Geometry, agenția de End to End Creative Commerce, parte a WPP, anunță inovația Handle on Hygiene ca parte a angajamentului de a oferi soluții de igienă în retail în contextul pandemic actual și pentru ceea ce va fi noua normalitate post COVID-19.
De la apariția COVID-19, igiena publică a căpătat o importanța mult mai mare, iar igiena în spațiile comerciale este de mare interes pentru toată lumea. Organizațiile de sănătate atrag atenția publicului și îndeamnă la măsuri preventive de igienă. Multe dintre acestea se referă la dezinfectarea frecventă a zonelor cu care intră în contact mai multe persoane și care pot reduce riscul infectării. Ca rezultat al acestei recomandari, vânzările de geluri dezinfectante și săpunuri antibacteriene a crescut, dar există o serie de lipsuri în privința dezinfectării suprafețelor utilizate de public, mai ales în spațiile comerciale, în zona de retail.
Tehnologia Handle on Hygiene oferă magazinelor comerciale o soluție viabilă
Inovație dezvoltată anterior de Geometry, care este introdusă din nou pe piață, Handle on Hygiene, oferă retailerilor oportunitatea de a veni cu o soluție sigură, orientată către consumator ca măsură în lupta împotriva răspândirii COVID-19.
Aceasta inovație unică în lume a fost concepută în 2015 de către Geometry Orientul Mijlociu și Nordul Africii și Barrows, producătorul de experiențe digitale și în mediul fizic din retail în parteneriat cu Lifebuoy, brand dezinfectant Unilever. Testată și implementată în mai mult de 500 de supermarketuri în decurs de 2 ani, tehnologia aplică instant un strat subțire de lichid dezinfectant pe orice mâner de cărucior disponibil în supermarket sau în magazinele comerciale, ucigând 99,9% germeni printr-un simplu gest. Cumpărătorii din magazine sunt protejați pe durata întregii experiențe în magazin. Chiar dacă alimentele sunt atinse, cumpărătorul dezinfectează din nou mâinile și mânerul utilizând dispozitivul Handle on Hygiene.
“Grație inovației premiate Handle on Hygiene și Geometry România poate oferi partenerilor din retail, dar și marilor transportatori interesați o soluție pe cât de simplă, pe atât de eficientă care poate rezolva una dintre problemele legate de siguranța clientului în spații publice închise” a declarat Mircea Pascu (General Manager Geometry România).
Importanța igienei în retail devine crucială
Deși rutina zilnică și gesturile simple cum ar fi mersul la supermarket au devenit, în acest context, activități cu potențial de risc, iar serviciile de achiziționare online a cumpărăturilor alimentare au dificultăți sau limitări în privința livrării comenzilor, consumatorii aleg cu mare atenție vizitarea magazinelor. Acest lucru a determinat o creștere substanțiala a igienei în super și hypermarketuri, cu un protocol mult mai detaliat privind dezinfectarea. Cu siguranță, genul acesta de protocol va deveni o obișnuință pentru retailul viitorului.
Beth Ann Kaminkow, CEO Global Geometry explică:
"Retailul fizic a fost un erou necunoscut în această perioadă de pandemie. În ciuda abundenței de previziuni referitoare la închideri de magazine tradiționale și alimentare, farmacii, magazine de băuturi sau chiar de biciclete, acestea au fost considerate servicii esențiale. Păstrarea ușilor deschise le-a oferit consumatorilor acces la produse necesare traiului zilnic și un pic de normalitate. Odată cu ridicarea restricțiilor publice de către țări, măsurile sustenabile de igienă vor deveni un imperativ în viitor."
Peste 1 milion de germeni pe mânere
Experiențele de cumpărături sunt redefinite, iar o dezinfectare corectă și completă este acum posibilă. O serie de articole și studii universitare, inclusiv un studiu elaborat de Universitatea din Arizona a descoperit că pe mânerele cărucioarelor de cumpărături trăiesc tipuri periculoase de bacterii care devin gazed ideale pentru peste 1 milion de germeni. Situația epidemiologică din lume a adus în centrul discuțiilor obligativitatea unui protocol de igienizare fără precedent.
- Peste 60% dintre cumpărători la nivel global evită să atingă obiecte (Sursa: YouGov)
- 50% dintre consumatori caută modalități prin care să intre și să iasă cât mai rapid din magazine (Sursa: Global WebIndex Report)
Acest lucru este susținut și de Nielsen, care previzionează nevoia de transparență totală în rândul lanțurilor comerciale și detalii referitoare la măsurile de siguranță și sănătate luate de retailer.
"În timp ce marii retaileri din întreaga lume au implementat măsuri pentru a proteja cumpărătorii în magazine, Geometry crede ca soluțiile trebuie să fie sustenabile și să aibă un impact pe termen lung. Misiunea noastră acum este să susținem retailerii, brandurile și cumpărătorii în această perioada dificilă și ne-am mobilizat rapid să repornim producția de dispozitive Handle on Hygiene și, în același timp, să reducem costul per dispozitiv pentru a asigura un număr cât mai mare de unități în întreaga lume”, a declarat Nick Walsh (CEO Geometry Orientul Mijlociu și Africa de Nord).
Mii de unități sunt gata de producție, iar instrumente de măsurat și mostre au fost distribuite în peste 25 de piețe la nivel global. În timp ce mecanismul de funcționare a fost testat și utilizat cu succes în supermarketuri la nivel global, tehnologia este ușor de adaptat pentru a fi aplicată pentru cărucioarele din aerorporturi, mânerele din mijloacele de transport în comun sau alte tipuri de balustrade sau mânere care sunt frecvent utilizate de public.