StudentPath, platforma online care transformă studentul simplu în candidatul ideal

StudentPath, platforma online care transformă studentul simplu în candidatul ideal

StudentPath este o platformă dedicată studenților din România care întâmpină obstacole în obținerea internshipului sau locului de muncă dorit, dar și un mijloc de recrutare pentru companiile care doresc să angajeze doar candidați cu potențial. Platforma va fi lansată în curând și prin intermediul acesteia, studenții sau absolvenții înscriși au posibilitatea să se dezvolte, să devină candidații ideali pentru domeniul ales, iar în final, să aplice la locurile de muncă adăugate de companii.

Ideea startup-ului a pornit de la o discuție purtată de către cei 2 fondatori cu privire la procesul de recrutare și dificultățile întâmpinate de candidați pentru a ajunge pe poziția mult visată. În urma efectuării unui chestionar, utilitatea platformei a fost confirmată, întrucât peste 60% dintre studenții care au răspuns întrebărilor afirmă că nu pot aplica la un internship sau loc de muncă din cauza faptului că nu știu ce platforme să folosească pentru a le identifica, nu dețin cunoștințele teoretice necesare sau un CV care să-i pună în valoare.

Totodată, StudentPath a fost creat și pentru a răspunde problemei cu care se confruntă cele mai multe dintre companiile în cadrul cărora cei 2 fondatori au activat: recrutarea candidaților de calitate, pregătiți și dornici să se dezvolte și să contribuie la succesul afacerii pe care o reprezintă.

 

Cum funcționează și care sunt beneficiile:

Înainte de a aplica la locul de muncă dorit, studenții trec printr-un proces complex de pregătire: crearea contului, stabilirea poziției dorite, urmând apoi să primească recomandări cu privire la cursurile pe care trebuie să le finalizeze pentru a deține cunoștințele necesare. În faza finală, studenții trec printr-un proces de verificare. Conturile studenților nu vor fi vizibile decât în momentul în care aceștia îndeplinesc toate criteriile care definesc candidații ideali.

În ceea ce privește companiile, StudentPath le oferă posibilitatea să-și creeze un profil bazat pe beneficiile unice oferite angajaților, reușind astfel să se diferențieze de competitori. După listarea locurilor de muncă deschise, acestea pot alege candidații cu cel mai mare potențial dintre cei care au trecut de procesul de pregătire și verificare. Totodată, companiile vor fi notificate atunci când un candidat de top a trecut de procesul riguros de învățare și validare, fiind disponibili recrutării.

Din cauza pandemiei de coronavirus, companiile nu pot recruta candidații de care au nevoie pentru ocuparea posturilor vacante. Totuși, după depășirea acesteia, companiile își pot crea un cont pe platforma StudentPath pentru a identifica candidați valoroși.

Până în momentul de față, cei 1871 de studenți înscriși pe platformă urmează să fie contactați de îndată ce versiunea finală a acesteia va fi lansată, însă planurile de viitor ale celor 2 fondatori sunt de-a dreptul ambițioase. Numărul la care își doresc să ajungă până la finalul anului este de 10000 de candidați, să încheie parteneriate cu cele mai renumite instituții și asociații din domeniul educațional, să publice cursuri din cât mai multe domenii de activitate și să organizeze evenimente dedicate exclusiv studenților pentru a asigura contactul cu potențialii angajatori. Crearea unei aplicații, precum și traducerea platformei în alte limbi de circulație internațională reprezintă alte obiective la care se lucrează, având ca scop final răspândirea și îmbunătățirea procesului de pregătire al candidaților înscriși.

Drumul de la studenție la angajare este unul extrem de dificil, în special pentru studenții care se tem să facă un prim pas în aceasta direcție. Platforma StudentPath nu trebuie privită doar ca o platformă de recrutare, ci ca un mediu în care studenții sau absolvenții care nu au avut contact cu piața muncii găsesc sprijin, îndrumare și resurse pentru îndeplinirea idealurilor profesionale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded