“B2B Marketing Principles IN and OUT of crisis” Fredrik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn

“B2B Marketing Principles IN and OUT of crisis” Fredrik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn

Cel de-al patrulea Webinar Live IAA găzduiește un dialog între Fredrik Borestrom și Gabriel Bârligā despre cercetarea dezvoltată de Institutul B2B al LinkedIn în parteneriat cu Les Binet, Peter Field și IPA. De la investiția în share of voice, la echilibrarea și activarea de brand, această cercetare analizează modelele de marketing B2B ce determină care strategii de marketing duc la o creștere susținutā.

Fredrik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn conduce relațiile și parteneriatele companiei LinkedIn pe piețele internaționale din EMEA și LATAM, respectiv Germania, Austria, Elveția, Olanda, Spania, Brazilia și Regiunea MENA.

„La LinkedIn, ajutăm agențiile și brandurile să comunice, să interacționeze și să ajungă la audiența dorită prin scalare.”

 

Borestrom se mândrește cu aproape 20 de ani de dezvoltare a afacerilor și experiență de leadership, ocupând funcții de conducere la companii precum Euronews, Eurosport, Odyssey Mobile Marketing și Phunware Inc. În mod deosebit, el a avut un rol cheie de management în crearea, creșterea și în final vânzarea start-up-ului de publicitate pe mobil, Odyssey Mobile Marketing Ltd către Phunware Inc., în decembrie 2014. 

Acest webinar se adreseazā tuturor profesioniștilor aflați în poziții strategice din industria de marketing si publicitate.

Înregistrarea se face online, iar participarea la Webinarul Live IAA cu Fredrik Borestrom este limitată.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related