[Inspirație de criză] Pavel Ciorici: Multa lume a inceput sa-si creeze siteuri, fie pentru afaceri, fie pentru un hobby nou, gen food blogging

[Inspirație de criză] Pavel Ciorici: Multa lume a inceput sa-si creeze siteuri, fie pentru afaceri, fie pentru un hobby nou, gen food blogging

Desi duhul economiei asteapta si spera, iar majoritatea antreprenorilor si directorilor de companii antreneaza muschiul preventiei, exista si zone in care pandemia a avut efecte pozitive, cum ar fi proiectele din zona digitala. Prezent la la Rockit Conference, Pavel Ciorici, Founder WPZOOM, WordPress Theme Designer & Developer, spune ca numarul de clienti a crescut considerabil in ultimele doua luni.

Pavel are 32 de ani, s-a nascut in Republica Moldova si, de cativa ani, a decis sa se mute cu familia in Olanda, pentru a iesi un pic din zona de confort in care se afla. WPZOOM este popular in lumea WordPress-ului, de 10 ani fiind printre liderii pe piata temelor si a pluginurilor premium pentru aceasta platforma. In randurile de mai jos, Pavel arata si partile bune ale acestei perioade. 

 

Echipa

Suntem o echipa mica de 7 oameni imprastiati in diferite tari, insa asta nu ne incurca sa avem zeci de mii de clienti din toata lumea care folosesc produsele noastre pe siteurile lor.

Printre clientii nostri se numara companii mari precum Peugeot, Citroën, Groupon, UNICEF, Leica, etc.

 

Impact pandemiei

E vorba de o “influenta” pozitiva, pentru ca multa lume a inceput sa-si creeze siteuri, fie pentru afaceri, fie pentru un hobby nou, gen food blogging. Noi avem designuri pentru o multime de nise si numarul de clienti noi a crescut considerabil in ultimele 2 luni.

Fiind deja o companie in care toti angajatii lucreaza de la distanta, nu a fost nevoie de schimbari radicale.

Din contra, am relaxat regimul de lucru si am oferit mai multa libertate celor cu copii acasa, ca sa le dedice si lor timp necesar.

Pe langa asta, am inceput sa facem mai des video call-uri cu echipa, ca sa mai “socializam” un pic si sa pastram echilibrul dintre lucru si timp liber, avand in vedere ca e tare usor sa intri intr-un flow in care te poti trezi sa lucrezi cate 12 ore de acasa.

 

Reconfigurari

Drept exemplu, as putea lua o tema pentru siteuri de restaurante pe care o avem in colectia noastra de produse. La inceputul acestei pandemii ma gandeam ca o sa-i creasca vanzarile considerabil, tinand cont de faptul ca multe localuri s-au inchis si se muta online.

Vanzarile, insa, nu au crescut, si am inteles ca trebuia de re-organizat un pic pagina cu demo, ca sa fie totul adaptat la situatia curenta. Oamenii nu cautau un template simplu pentru o pagina de restaurant, ci doreau si functionalitati suplimentare care sa le permita sa preia comenzi online. Respectiv, noi am adaptat foarte repede pagina de demo si i-am inclus un modul care sa-ti permita sa faci comanda pe site.

Pe langa asta, am pregatit si un tutorial destul de aprofundat care sa ajute clientii nostri sa transforme un site simplu de restaurant intr-un sistem de comenzi online.

 

Servicii noi

Mai putin produse noi, pentru ca am fost ocupati sa pregatim materiale cu scop educativ si updateuri relevante acestei perioade pentru clientii nostri. Pentru noi a fost important sa trimitem mesajele necesare clientilor nostri existenti ca sa simta sustinerea noastra in aceste timpuri dificile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related