La finalul acestei luni va avea loc cea de-a XXIII-a ediție a proiectului PR Tea de Iași, eveniment marca PRIME Iași. Proiectul reprezintă o întâlnire informală între studenţii de la specializări precum comunicare, marketing și jurnalism şi specialiştii din mediul business pentru a dezbate diferite teme din domeniul Comunicării și al Relațiilor Publice și a crea o legătură mult mai bine conturată între cele două categorii.
Conceptul acestei ediții este „Once upon a brand”, mai exact acesta se concentrează pe secretele din spatele unui brand de succes și care sunt procesele prin care trebuie să treacă o companie pentru a-și crea propria poveste. Storytelling-ul este vital în lumea publicității de astăzi și este important atât pentru companie cât și pentru public, iar „Once upon a brand” fix pe asta se și bazează, pe modul în care o companie reușește să își creeze din nimic propriul tărâm magic, unde toți am vrea să trăim pentru că pare unul de basm. Cel mai potrivit speaker care ne poate ajuta să scriem împreună povestea acestei ediții este Liviana Tane, fondator „The Writing School” și al editurii „The Writing Journey”, editură pentru scriitorii începători. Aceasta are o experiență de peste 15 ani în mass-media și comunicare, dar este și trainer de Storytelling și Content Marketing.
Evenimentul nu se va putea desfășura într-o cafenea sau într-un alt local minunat din Iași așa cum v-am obișnuit deja, ci de data aceasta ne conformăm situației de față și vom bea ceaiul acestei ediții joi, pe 21 mai 2020, la ora 14:00, în mediul online, pe Zoom.