Rețeaua Thinkdigital va reprezenta, începând cu luna mai, portalul EducatiePrivată.ro – portal care depășește 400.000 de vizitatori unici, lunar.
„Ne adresăm tuturor celor care vor să discute deschis despre problemele din educația românească și despre ce soluții avem. Ne adresăm celor care înțeleg că, pentru a schimba educația, trebuie să acceptăm că și noi trebuie să ne schimbăm mentalitatea. Educație Privată susține antreprenoriatul și bunele practici introduse de școlile private. În același timp, apreciem și promovăm tot ce înseamnă act educațional de calitate în învățământul public ", explică Oana Dobre-Dimofte, Partener și Director Editorial.
Fondatorii platformei EducatiePrivata.ro sunt jurnalista Oana Dimofte și Dan Dimofte, specialist în marketing și comunicare, cu background de radio și televiziune.
Pe site, citit atât de părinți cât și de profesori și elevi, scriu nume cunoscute în domeniu, printre care Marcel Bartic, Marian Staș, Corina Popa, Toma Pătrașcu, Miruna Pătrașcu, Alexandra Bărbulescu, precum și mulți profesori și manageri din învățământul public și privat.
„În peisajul digital media actual, unde vedem tot mai mulți specialiști în producerea de trafic la kilogram, noi ne propunem să încercăm să susținem cât mai multe proiecte editoriale independente, care pun accentul pe calitatea conținutului și expunerea unor subiecte importante pentru interesul public. Veți vedea, consultând oferta noastră în materie de ad-netwok, că această direcție prinde un contur tot mai clar: cred că pentru un advertiser inteligent, azi, e mult mai valoroasă o audiență de 1 milion de vizitatori unici lunar adunați corect, de 3-4 siteuri de calitate decât 2 milioane de unici obținuți prin titluri înșelătoare”, a comentat Dragoș Stanca, partener Thinkdigital.
Thinkdigital este o companie regională dedicată industriei media online care activează în 3 mari direcții de business: sales house/adnetwork (reprezentare vânzări pentru publisheri), strategie/creație (servicii de agenție digitală) și media services/performance (strategii de media online și campanii tip CPC).