Lidl și Mullen România au lansat prima campanie realizată în regim de lucru la distanță pentru brandul de înghețată Gelatelli, plecând de la un insight inedit: modul în care românii preferă să își mănânce înghețata.
În această perioadă în care #AcasaSuntemBine și în care trebuie să rămânem și în continuare #ÎmpreunăÎnSiguranță, micile plăceri compensează disconfortul distanțării sociale. Un raport Google arată că numărul căutărilor pentru „înghețată” pe Google a crescut semnificativ începând cu luna martie. Astfel, Lidl și Mullen vin în întâmpinarea iubitorilor de înghețată cu o campanie care îi pune în prim-plan, indiferent de gustul preferat.
Cu toții avem preferințe în ceea ce privește modul în care mâncăm înghețata. Sunt persoane care aleg să înceapă o cutie de înghețată dinspre centru spre margine sau invers, sunt cei care aleg să folosească furculița în locul lingurei, să amestece mai multe arome într-un singur bol sau să lase înghețata să se topească puțin înainte.
„Am plecat de la un fapt întâlnit în orice familie sau grup de prieteni: fiecare și-a format un obicei, un fel de ritual, atunci când începe o cutie de înghețată. Iar în loc să punctăm diferențele, am ales să le punem în valoare și astfel să spunem că <<felul corect în care poți să mănânci înghețată este așa cum îti place ție>>. Iar pentru că Gelatelli înseamnă numeroase sortimente, pentru toate gusturile, orice iubitor de înghețată are mari șanse să-și găsească gustul preferat”, spune Vladi Păunescu (Senior Copywriter Mullen România).
„Mai mult, campania e unică și prin modul în care a fost dezvoltată, și anume cu toate echipele lucrând de acasă, cu meetings și brainstormings pe Teams și cu o execuție integrală a spotului TV în 3D animation. Împreună cu echipa Lidl ne-am concentrat să găsim cea mai bună soluție pentru lansarea și desfășurarea campaniei, iar în cele din urmă, am reușit să creăm împreună un micro-univers al iubitorilor de înghețată: două familii care împărtășesc propriul fel în care savurează înghețata împreună”, adaugă Mario Niculae (Senior Art Director Mullen România).
Fiind constrânse de contextul actual în care filmările sunt blocate, echipele implicate în campanie s-au adaptat posibilităților actuale de producție și au venit cu o altă soluție creativă pentru realizarea spotului TV, mergând pe opțiunea de CGI 3D animation. Dar chiar și în acest nou scenariu, produsul final reușește să se diferențieze atât din perspectiva mesajului transmis, cât și a execuției, respectând tonul și personalitatea brandului.
Totodată, campania este prezentă și în online. Începând cu 30 aprilie, iubitorii de înghețată sunt încurajați să intre în concurs și să împărtășească modul în care preferă să mănânce înghețata. Aceștia vor fi aleși în baza unei jurizări și pot câștiga vouchere la cumpărături, pe care le pot folosi în magazinele Lidl.
Echipa Mullen România: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Mario Niculae (Senior Art Director), Vladi Paunescu (Senior Copywriter), Adrian Radu (A/V Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Adriana Tudoran (Account Director), Daniel Enache (Account Manager).