Peste 2000 de programe dedicate generației Z sunt disponibile în cadrul proiectului Internship&Trainee Marathon

Peste 2000 de programe dedicate generației Z sunt disponibile în cadrul proiectului Internship&Trainee Marathon

Prima jumătate a anului a adus cu ea numeroase oportunități pentru tinerii aflați la începutul cariere dar și câteva schimbări pe piața muncii având în vedere contextul actual. Din luna februarie și până în prezent, cel mai mare și mai important proiect național, Internship&Trainee Marathon, aduce în atenția studenților și proaspăt absolvenților din toate centrele universitare din România cele mai noi programe de internship, trainee, graduates, stagii de practică și joburi entry-level.

Primăvara aceasta, proiectul beneficiază și de o nouă identitate vizuală care ilustrează conceptul de „marathon”. Pe parcursul acestui marathon fiecare tânăr va avea acces la peste 2000 de oportunități din peste 250 de companii, ajungând la linia de sosire cu acel program sau job entry-level care să se potrivească nevoilor și preferințelor acestora. De asemenea, Internship&Trainee Marathon 2020 își propune să atragă companii renumite și poate fi accesat de către orice candidat care deține un cont și un CV pe portalul de carieră hipo.ro. Printre companiile implicate în marathon putem aminti JTI Romania, HP Inc, Ursus, Veeam Software, E.ON Romania, ING Romania. Tinerii vor găsi programe de internship, trainee, graduates, stagii de practică și joburi entry-level la nivel național disponibile în cadrul companiilor ce s-au înscris în Marathon și nu numai.  

În această primăvară, a fost lansat studiul Generației Z care și-a propus să creeze un mediu favorabil pentru a înțelege nevoile studenților sau ale absolvenților în ceea ce privește dezvoltarea carierei, a preferințelor și a așteptărilor salariale pentru programele dedicate lor.

Conform respondenților, majoritatea tinerilor din România preferă lunile de vară pentru a urma astfel de programe, însă și toamna este o perioada importantă pentru ei.

40% dintre tineri își doresc un program flexibil care să le permită să participe la cursurile de la facultate în timp ce 31% dintre ei și-ar dori să urmeze un program part-time, iar 28% sunt dispuși să aplice la un job full-time. Principalele criterii după care tinerii aleg să aplice la un program de internship/trainee sau job entry-level sunt pachetul salarial, programul de lucru, oportunitățile de carieră sau mediul de lucru. De asemenea, cele mai importante trei obiective care stau la baza deciziei de a urma un program de internship sunt învățarea și dezvoltarea profesională, beneficiile pe care le aduce un program de lucru flexibil (participarea la cursuri și examene) și zonele de testare ale domeniilor de interes pentru a înțelege ce le place sau ce li se potrivește. În ceea ce privește topul celor mai doriți angajatori unde tinerii și-ar dori să urmeze programe de internship&trainee, câteva dintre ele s-au înscris la marathon alături de alte companii mari de pe piața muncii: P&G, Ubisoft România și British American Tobacco.

Companiile care au deschise astfel de programe și doresc să se implice în dezvoltarea profesională a tinerilor, ne pot contacta la adresa de e-mail: [email protected].           

Printre programele disponibile în acest moment studenților amintim:

  • Global Graduate Program al companiei British American Tobacco care își propune să ofere tinerilor pasionați și ambițiosi oportunitatea de a-și atinge potențialul maxim. 
  • JTI Internship Programme aflat la cea de-a 13-a ediție, le propune tinerilor o experiență profesională plăcută într-un mediu de lucru multinațional. 
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related