Companiile care vor să deruleze campanii de promovare cu ajutorul creatorilor de conținut o pot face printr-un sistem de colaborare alternativ: MOCAPP Barters.
Noul tool dezvoltat de echipa MOCAPP aduce mai multă flexibilitate, implică bugete reduse și este accesibil tuturor categoriilor de companii – de la producători locali, la IMM-uri și corporații.
„Suntem conectați cu sute de branduri – nume cu prezență globală și companii românești - iar în ultimele săptămâni am primit și propuneri de a colabora în sistem barter cu creatorii de conținut. Așa că am venit în întâmpinarea clienților cu soluția MOCAPP Barters. Am testat această idee în rândul influencerilor, iar mai mult de 80% dintre ei ne-au confirmat intenția de a colabora cu brandurile inclusiv în acest sistem alternativ”, spune Florin Grozea (fondatorul MOCAPP).
Din 28 aprilie, brandurile interesate pot accesa noul tool cu facilitare din partea echipei MOCAPP, după o procedură simplă:
- compania completează un scurt formular de brief
- MOCAPP identifică influencerii potriviți cu produsul și acordă asistență brandului pe tot parcursul colaborării.
MOCAPP Barters este oferit gratuit în următoarele trei luni brandurilor care sunt deja clienți abonați ai platformei, însă serviciul poate fi accesat și în baza unui cost fix de către companiile care nu au cont One Brand sau Multi Brand pe mocapp.net.
“Pentru branduri, această soluție adaptată la criză reduce presiunea pe bugetele de promovare și le ajută să rămână mai ușor aproape de consumatori - într-o perioadă în care activitatea din comunitățile online este cea mai accesibilă formă de conectare”, spune antreprenorul Florin Grozea.
Brandurile folosesc MOCAPP pentru a optimiza campaniile cu Influenceri. În platformă sunt prezenți bloggeri, vloggeri, celebrități, fotografi, jurnaliști, artiști, sportivi și experți în diferite domenii. Prin conținutul creat, aceștia acoperă mai mult de 50 de nișe de interes, printre care beauty, fashion, parenting, family, cooking etc.