“Tu ești acasă, noi suntem pe drum”, noua campanie FAN Courier, creată din mers de Marks

“Tu ești acasă, noi suntem pe drum”, noua campanie FAN Courier, creată din mers de Marks

Pe 17 martie, înainte de prima ordonanță militară, Marks lucra as usual la noua campanie de imagine FAN Courier. Storyboard-ul era gata, casa de producție începuse scouting-ul. În câteva ore, se întorcea complet foaia și începea lucrul la o cu totul altă campanie, generată de noul context global și local, campanie care avea să fie gata în 8 zile. Totul din fața calculatoarelor luate la subraț din birou și aduse în sufragerii, cu ilustrație și stock footage, într-un ping-pong de idei de la distanță și soluții găsite din mers.

Noua campanie transmite un mesaj simplu, dar esențial pentru starea curentă: FAN Courier nu se oprește. Poate părea un mesaj de la sine înțeles, însă în contextul stării de panică, neliniște și incertitudine, era nevoie ca liderul în curierat să încurajeze oamenii să stea acasă, asigurându-i că livrează la capacitate maximă tot ce au nevoie.

 

Dincolo de centralizarea noilor măsuri de siguranță implementate de FAN pentru protecția tuturor, atât a clienților, cât și a angajaților, pe nuneoprim.ro, campania își propune să contribuie la conversația despre pandemie cu o doză de optimism, amintind de importanța de a privi cu încredere spre viitor și unii spre alții. Cu mintea limpede, cu responsabilitate, calm și hotărâre, împreună, putem merge mai departe. Chiar dacă acum stăm pe loc, nu înseamnă că viața nu merge înainte. Chiar dacă suntem mai departe de ceilalți, nu înseamnă că nu-i putem simți aproape pe cei care contează pentru noi. 

“Cred că toate echipele de creație care au lucrat campanii în perioada asta s-au confruntat cu o stare de incertitudine. Ce poate comunica un brand în plină pandemie, fără să sune mercantil sau oportunist? Noi am ales să arătăm că, acum când totul a încetinit, FAN nu se oprește. Fără afirmații overpromising sau autoglorificare. Pur și simplu, oamenii din spatele companiei își continuă lucrul pentru ceilalți oameni care nu mai pot ieși din casă. E reconfortant să știi că unele lucruri au rămas la fel ca în vremurile bune. Și e util pentru clienți să știe că există măsuri care se iau pentru siguranța lor. ”, Sabina Stănciucu (Group Creative Director Marks).

 

În plus, campania “Tu ești acasă, noi suntem pe drum” își propune să recunoască rolul important al curierilor, mai ales în contextul pandemiei. Dar nu doar al curierilor FAN, ci al tuturor celor care continuă să livreze, ajutându-ne pe noi ceilalți să ieșim cât mai rar din casă. Mesajul de solidaritate salută toți curierii, indiferent ce uniformă ar purta.

 

Înarmați cu toate măsurile de precauție: mănuși, măști și dezinfectanți, curierii FAN își continuă traseul zilnic, fără prea mari schimbări. Câțiva dintre ei au fost invitați să ne spună, în câteva clipuri scurte, cum arată programul și traseul lor zilele astea. Echipa de filmare: chiar curierii.

 

Eliminarea semnăturilor, monitorizarea stării de sănătate a angajaților și un protocol intern de urgență sunt doar câteva dintre măsurile luate pentru a crește siguranța clienților și a angajaților. De cealaltă parte, clienții sunt încurajați să plătească online de câte ori e posibil și să urmeze câteva reguli simple, dar importante, de igienă.  Animația care prezintă aceste măsuri subliniază importanța lucrului în echipă. Pentru ca toți să fim în siguranță, trebuie să avem grijă unii de alții, deci responsabilitatea e necesară și de o parte, și de cealaltă. 

 

“Campania FAN din această primăvară nu este doar despre curieri sau industria de curierat. Am vrut ca mesajul FAN Courier să rezoneze și cu promisiunea noastră colectivă: nu ne oprim. Un mesaj pentru noi toți. Pentru că cea mai bună reacție pe care putem să o avem este să fim mai buni, mai prezenți și mai aproape unii de alții.”, Dan Hagiu (C.D., MARKS).

 

10 ordonanțe de urgență mai târziu, toată lumea se adaptează din mers. Dar oricât de multe s-au schimbat și se vor mai schimba, ce e important rămâne la fel. Continuăm să avem grijă unii de ceilalți, ca să o scoatem la capăt împreună.

 

Echipele participante:

Marks
Mia Munteanu, Client Service Director
Ana-Maria Preduț, Account Manager
Sabina Stănciucu, Group Creative Director
Dan Hagiu, Creative Director
Irina Radu, Copywriter
Maria Ștefăniță, Senior Art Director
Anca Mihalache, Art Director
Cătălin Manolache, Digital Project Manager
Radu Cioran, Lead Web Developer
Bogdan Mîinescu, Senior Front-End Developer

FAN Courier
Adriana Manu, Marketing Assistant Manager

Parc Film
Tudor Hristescu, Producer
Tudor Hermeneanu, Director
Vlad Aniței, DOP
Alexandru Căpătoiu, Montaj
Anca Truță, Coordonator Postproductie

Animation
A.A.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related