[Noul context] Marius Davidoni: Ca in toate situatiile de criza, inevitabil se naste un “razboi” pentru supravietuire

[Noul context] Marius Davidoni: Ca in toate situatiile de criza, inevitabil se naste un “razboi” pentru supravietuire

Si cand a fost razboiul etic? intreaba retoric Marius Davidoni, Founder ZDC & Brand Developer. Concluzia lui e extrasa dintr-un film de Oscar: va curge sange. Exista, insa, si o parte buna inspre care sa privim: consumatorii din 2020 sunt atenti, informati si nu uita. Sunt vigilenti si taxeaza repede derapajele. Vor tine minte cine a profitat de situatie pentru interesele proprii de vanzari si vor renunta la produsele sau serviciile acestuia.

Tot din perspectiva optimista a lucrurilor, cei care conduc companiile isi dau seama, in aceste zile, ca unele lucruri nu mai pot fi amanate, cum ar fi digitalizarea si viitorul. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related