Pentru cea de-a 9-a ediție Creative Express, care va avea loc în perioada 17-19 aprilie, ADC Europa reușește să mobilizeze 33 de tineri creativi europeni într-o competiție #ViralCreativeExpress pentru a găsi soluții de combatere a crizei cauzate de Covid-19. Robert Ghiță (Cheil | Centrade) a fost selectat să facă parte din elita creativă europeană, reprezentând astfel ADC România în competiția de anul acesta.
În contextul actual, programul educațional se va desfășura pentru prima dată în mediul online. Candidații din cele 16 țări europene participante vor avea la dispoziție două zile jumătate să rezolve brieful. Duminică seara aceștia își vor prezenta live pe platforma Zoom ideile finale.
„Cred în creativitate chiar dincolo de publicitate, dovada fiind că sunt aici și fără open-bars și travel opportunity. Pentru mine e problem-solving, ceva ce făceam dinainte să intru în industrie. E ceva ce iubeam să fac și s-a pliat pe un domeniu. Plus că Paștele e practic anulat, deci mă bucur să fiu aici și să am oportunitatea să cresc și să cunosc oameni faini. Glad to be here, even more excited to get started”declară Robert Ghiță, Copywriter, Cheil | Centrade.
Workshopul se desfăşoară în mai multe grupuri de lucru, iar tinerele talente se vor bucura pe tot parcursul procesului de mentorat din partea unor prestigioși Directori de Creație: Amir Kassaei (C14torce), Marjorieth Sanmartin (TBWA \ Germany), Hannes Böker (Red Bull Global Consumer Products), Charlotte Bufler (The Wunderwaffe), Michael Stiebel (Production Advisory Group — PAG), Marcelo Lourenço (Coming Soon Lisboa) și Juliana Paracencio (Ogilvy UK).
Robert Ghiță este Copywriter în cadrul Cheil | Centrade, ex-Art Director și pasionat de tech și de digital. 90% din timp are un sitcom pornit pe fundal, în restul de 10% încearcă să se decidă ce să revadă. Crede cu tărie că se pronunță Gif, nu Jif.
Cele opt ediții precedente ale Creative Express s-au desfășurat la Riga (2019), Lisabona (2018), Roma (2017), Helsinki și Tirol (2015), Munchen şi Amsterdam (2014) şi Innsbruck-Viena (2013).