[Designeri români] Irina Morosanu: Nu am schimbat mare lucru momentan în business-ul meu, continuu să îmi spun povestea într-un mod empatic

[Designeri români] Irina Morosanu: Nu am schimbat mare lucru momentan în business-ul meu, continuu să îmi spun povestea într-un mod empatic

Și-a lansat brandul propriu, Les Vacances d’Irina, în urmă cu 5 ani și l-a lăsat să crească organic. Fără campanii cu influenceri, fără a urma vreo rețetă celebră, doar cu încredere în conceptul său și un pic de social media. În hainele și coșurile pe care le creează, Irina Morosanu pune toată pasiunea sa pentru Marea Mediterană. Din vacanțele sale, din tavernele și gălăgia de la malul mării își ia inspirația.

”Îmi place enorm să călătoresc și îmi place să îi “iau cu mine” prin imagini, momente și texte, pe toți cei care interacționează cu mine. Am avut norocul și șansa să văd locuri nemaipomenit de frumoase și să trăiesc povești din cărți și asta m-a încărcat enorm, mi-a stârnit mult creativitatea”. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related