Performanţa vine pe fondul proiectării unui pachet de servicii accesibil, uşor de înţeles şi care ajută clienţii în contextul actual să obţină rezultate concrete şi rapide. Atingerea acestei performanţe în contextul actual este un insight pentru direcţia în care se îndreaptă marketingul digital. Este din ce în ce mai clar că viitorul aparţine automatizării.
Mediapost Martech oferă servicii ce combină inteligenţa artificială, automatizarea de marketing şi creativitatea pentru a livra rezultate de 3 ori mai bune decât cele obţinute exclusiv prin muncă umană.
“Colaborarea cu HubSpot ne-a ajutat să ne clarificăm şi să ne optimizăm serviciile oferite, astfel încât să putem oferi soluţii cu rezultate mai rapide, al căror succes poate fi evaluat mai uşor. O mare parte din new business este segmentul companiilor ce au nevoie să-şi mute afacerea în online rapid. Iar noi suntem pregătiţi să-i asistăm într-o tranziţie automatizată, care să demareze procesul de conversie a lead-urilor în clienţi plătitori încă din prima etapă. Rezultate concrete: 4 clienţi noi în ultimele 3 săptămâni”, explică Adrian Alexandrescu (Senior Partner, Mediapost Martech).
Metodologia folosită de către Mediapost Martech este un mix între know-how-ul acumulat în 20 de ani pe piaţa locală, practici HubSpot şi măsuri tehnologice care să accelereze ritmul de atingere a indicatorilor de performanţă. Strategia este ajustată în funcţie de fiecare client, după o evaluare a contextului şi ecosistemului său digital.
Serviciile Mediapost Martech acoperă domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation.
Ca parte a grupului Mediapost ce include și Interactions precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct, suntem activi de peste 20 ani pe piața românească și suntem prezenți și pe 5 piețe europene.
Experiența noastră formată în peste 200 campanii ne-a ajutat să dezvoltăm propriile noastre produse de automatizare, achiziționate de peste 20 de companii.
Mediapost Martech este Partener Gold HubSpot și Partener Salesforce.