Cămara noastră – Bucate ca la carte este Lucrarea Lunii Martie în Top 3 ADC

Cămara noastră – Bucate ca la carte este Lucrarea Lunii Martie în Top 3 ADC

ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Radio și Outdoor ale lunii martie. Topul adună 10 campanii câștigătoare care vorbesc despre importanța statului acasă, în contextul actual, despre consecințe, schimbări și apreciere. Lucrarea Lunii martie este proiectul „Bucate ca la Carte - Masa lui Rebreanu”, semnat de MullenLowe România pentru LIDL – Cămara noastră.

 

LUCRAREA LUNII

LIDL - Cămara Noastră și MullenLowe lansează Bucate ca la Carte - Masa lui Rebreanu.  Proiectul câștigă Lucrarea Lunii & Locul 1 în categoria Digital și vorbește despre cum bunătățile tradiționale nu se regăsesc doar în cărțile de bucate, ci și în operele unor scriitori celebri. Astfel că noua serie își propune să recreeze mesele din cărțile marilor autori.

Echipa creativă: Group Creative Directors Mihai Costache | Copywriter & Silviu Antohe | Art Director și Andreea Popa | Senior Copywriter & Andra Vlasceanu | Art Director.

Emanuel Borcescu, Head of Art FCB Bucharest & membru ADC*RO, declară:

Acest proiect demonstrează că într-adevăr craftul poate face diferența. Mi-au plăcut atmosfera, umorul și, mai mult, autoironia campaniei. Episoadele care întregesc povestea pe surprize.lidl.ro arată că este genul de proiect care nu poate fi executat decât de niște creativi care produc conținut cu plăcere.”

            

DIGITAL                                               

Pe Locul 2 în categoria Digital se află colaborarea dintre companiile de telecomunicații Vodafone, Orange și Telekom prin care au afișat mesajul #stămacasă direct pe ecranele telefoanelor, alături de informațiile despre rețea. Inițiativa vine din dorința de a transmite tuturor românilor importanța statului acasă în această perioadă dificilă, în care este necesar să avem grijă de noi și de cei din jurul nostru.

 

Locul 3 al categoriei merge către identitatea vizuală a festivalului AndNowEast, creată de Sebastian Pren (Identitate și Lettering), Andrei Grosu (Website & Animatie și Lettering) și Gabriel Barbu (Lettering). AndNowEast este un festival anual marca Local Design Circle care prezintă posterele unor evenimente și campanii locale, create de artiști care s-au născut sau lucrează în Europa de Est. Scopul evenimentului este acela de a scoate în evidență și creativitatea designerilor din partea de Est a Europei. 

 

Mențiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Știrile din Lumea cu Imaginație - un proiect lansat de Next Advertising pentru brandul Noriel, prin care evenimentele actuale din spațiul socio-economic românesc sunt transpuse într-un limbaj pe înțelesul copiilor, creând astfel o poveste bazată pe fapte reale. Echipa creativă este formată din: Miruna Spătaru | Copywriter & Bruce Lee | Art Director, Andrei Tripșa | Creative Director.

 

Libertatea - E altfel decât credeai  - este o campanie realizată de Headvertising care are Mențiune și în categoriile Radio și Outdoor. Acest proiect pleacă de la stereotipul „fata de la pagina 5”, care nu mai este de foarte mult timp actual pentru publicația Libertatea și felul în care brandul își continuă activitatea axându-se pe noi valori. Echipa este formată din: Ovidiu Lupșa | Art Director & Șerban Alexandrescu | Copywriter.

 

Anais - Izolează Violența – este un proiect realizat de Centrade | Cheil care vorbește despre nevoia de a conștientiza faptul că măsurile luate în contextul pandemiei Covid-19 pot avea și o consecință drastică, asupra căreia trebuie găsite soluții, și anume creșterea cazurilor de violență domestică. Echipa este formată din: Victor Trifan | Art Director, Marijus Pudar | 3D Designer & Robert Ghiță, Alexandru Iliescu| Copywriters, Roxana Niță| Group Creative Director, Mihai Gongu | Executive Creative Director.

 

TV                                          

Locul 1 în categoria TV merge către proiectul Atlasul Bolilor născute din dragoste, semnat de agenția Jazz Communication pentru MedLife. Proiectul vorbește despre felul în care oamenii sunt greu de cuprins într-un atlas stiințific de anatomie, deoarece acolo nu s-ar putea observa efectele pe care activitățile zilnice, făcute cu dragoste și perseverență, le au asupra corpului uman. Echipa creativă: Felicia Stoica | Copywriter & Corneliu Dobrea | Art Director.

 

Mențiune în categoria TV are proiectul Mamă, îți fac statuie, realizat de agenția McCann Worldgroup România pentru Vodafone în contextul sărbătoririi zilei de 8 martie – Ziua mamei. Campania devine un gest de mulțumire pentru toate mamele care s-au dedicat constant creșterii copiilor lor și le ridică acestora câte o statuie – hologramă. Echipa creativă: Iulia Bold, Wanda Hutira| Art Directors & Mircea Tara, Dragoș Raicu| Copywriters. 

 

 

Mențiune are și OSKAR SuperWeiss pentru campania Îl iei acum, îți mulțumești mai târziu realizată de Next Advertising. Spotul prezintă faptul că folosirea OSKAR SuperWeiss devine în timp o decizie atât de bună, încât te întorci din viitor să-ţi mulţumeşti. Echipa creativă: Vasile Petrescu, Petra Martin | Art Directors & Bogdan Tudosie| Senior Copywriter, Andrei Tripșa | Creative Director.                

 

RADIO                                  

Libertatea - E altfel decât credeai are Mențiune și în categoria Radio.     

                                           

Outdoor                                          

Pe locul 1 al categoriei Outdoor este proiectul #StaiAcasă, creat de Initiative și MullenLowe Profero pentru a atrage atenția românilor asupra faptului că statul acasă este o măsură absolut necesară în contextul actual pentru protejarea fiecărui om în parte. Echipa creativă este formată din: Cătălin Florea | Head of Product, Initiative România & Florian Langa | Senior Copywriter, MullenLowe Profero.

 

Libertatea și Headvertising au Mențiune pentru campania E altfel decat credeai și în categoria Outdoor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related