[Start in creatie] Mihaela Trandafir: Exista o granita foarte fina intre reclamele bine intentionate si cele care profita de o situatie de criza

[Start in creatie] Mihaela Trandafir: Exista o granita foarte fina intre reclamele bine intentionate si cele care profita de o situatie de criza

Uneori, cea mai scurta cale de a ajunge intr-o agentie este sa treci pe la client. Asta a facut si Mihaela Trandafir, acum jr Art Director la Tribal Worldwide Romania. Dupa ce si-a finalizat studiile la SNSPA, a mers un an in Spania si s-a specializat in comunicarea audio-video. Are entuziasmul si motivatia sa prezinte ideea aia wow care sa-i dea gata pe toti, si da asta l-a schimb pe know-how-ul seniorilor din agentie, de la care invata constant. Mihaela vede publicitatea mai mult decat un domeniu cool si ii recunoaste meritul si puterea de educare si schimbare a mentalitatilor.

"As spune ca toti suntem niste creatori de idei, conexiuni, mecanisme. Creativitatea ne ajuta sa evoluam si se manifesta diferit pentru fiecare in parte."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related