Cum să creezi atunci când vrei doar să procrastinezi

Cum să creezi atunci când vrei doar să procrastinezi

Suntem izolați în case, alături de pisici care folosesc tastatura pe post de calorifer, câini care au impresia că e din nou Crăciunul, copii care se urcă la propriu pe pereți și vecini care dau cu bormașina, pentru că sfârșitul lumii nu înseamnă neapărat și sfârșitul renovarilor. În acest mix special mai adăugăm și știrile apocaliptice zilnice, grija față de sănătatea familiei și starea economică a lumii, plus sentimentul că trăim într-un film SF prost cu Nicolas Cage.

Când viața îți dă o astfel de lămâie și nu ai putere să faci o limonadă originală și out of the box, poți să-ți dai Refresh cu ajutorul unor tehnici recomandate de psihologi.

 

Pomodoro e bună și ca tehnică, și ca pizza

Una din cele mai bune tehnici care te ajută să fii mai eficient este tehnica Pomodoro. Împarte timpul de lucru în mai multe intervale de 25 de minute, cu pauze de 5 minute, și în acele 25 de minute concentrează-te pe o singură sarcină. Fără televizor deschis, notificări pornite sau pauză de meme.

 

"Încă 5 minute" poate fi un snooze bun pentru muncă

O altă tehnică este "The 5 minutes miracle". Începe un task și lucrează la el doar 5 minute. Conform efectului Zeigarnik, nu o să-ți poți scoate din minte faptul că nu l-ai terminat. Așa că o să fii motivat să munceșți în continuare, până îl tai de pe listă.

 

Păcălește-te singur

Reformulează "Nu vreau să mă apuc de scris newsletter-ul" în "O să deschid laptopul și o să creez un document numit newsletter". Este o mică minciună albă, care provoacă un scurt-circuit în zona în care întâmpini rezistență. După ce ai făcut primul pas, ți-e mult mai ușor să continui.

Reminder: nu subestima lucrurile mici!

Disciplina zilnică și lucrurile mici contează foarte mult, mai ales când ai biroul la câțiva metri de pat. Așa că, nu în ultimul rând, fă-ți patul! După ce ai îndeplinit cu succes prima și cea mai simplă sarcină a zilei, ești setat să le îndeplinești apoi pe toate. În plus, poți să fii sigur că ai reușit să faci ceva ce milioane de oameni nu vor reuși niciodată să facă!

_______________________
Articol scris de Irene, Senior Copywriter la Interactions, licențiată în Psihologie

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern. 

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran. 

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related