Salvați Copiii dă startul campaniei #SALVEZCUPOVESTI pentru ca toți copiii afectați de sărăcie să poată supraviețui pandemiei

Salvați Copiii dă startul campaniei #SALVEZCUPOVESTI pentru ca toți copiii afectați de sărăcie să poată supraviețui pandemiei

Extinderea pandemiei cauzate de SARS-CoV-2 în România vulnerabilizează o dată în plus pe cei 1.300.000 de copii care trăiesc în condiții de sărăcie și excluziune socială și ale căror drepturi la educație, sănătate și siguranță trebuie garantate cu prioritate. Pentru a limita consecințele negative ale marginalizării lor și pentru a asigura resurse și instrumente suplimentare de intervenție, în contextul în care activitatea în programele educaționale, în școli și grădinițe nu mai este permisă, Organizația Salvați Copiii România dă startul unei ample campanii umanitare, #SALVEZCUPOVESTI.

Campania se dorește a fi un loc magic în care prieteni atașați cauzei copiilor, artiști, scriitori, sportivi și alții, vor spune poveste după poveste, pentru a construi astfel o rețea de suport pentru copiii aflați în risc, al căror acces la hrană, medicamente, servicii publice și povești este îngreunat, dacă nu chiar absent. Implicarea concretă a acestor oameni extraordinari presupune postarea de înregistrări video scurte cu citirea unei cărți de povești pentru copii, folosind conturile Salvați Copiii de Facebook și Instagram, precum și conturile proprii. Campania #SALVEZCUPOVESTI va fi lansată de Andreea Esca și fiica sa Alexia Eram.

Prin vocile celebrităților, vom contribui la starea de bine a copiilor. Dar povestea citită va putea fi spusă până la capăt atunci când cauza copiilor vulnerabili va fi susținută de cât mai mulți oameni prin trimiterea unui SMS la 8847. Campania se constituie astfel într-un îndemn național la o donație pentru acei copii români care nu se bucură de o viață de poveste și pentru care hrana e o grijă zilnică.

Sumele strânse vor asigura fiecărui copil afectat de sărăcie alimente de bază în valoare de  20 RON (pentru 7 zile), 50 RON (pentru 15 zile), 100 RON (pentru 30 zile). Donațiile destinate copiilor pot fi făcute și pe site-ul organizației Salvați Copiii.

“Mulțumim Andreei Esca și Alexiei Eram pentru că au acceptat să dea startul campaniei, precum și tuturor celebrităților care se implică în a atenționa asupra vulnerabilității crescute a copiilor din familiile afectate de sărăcie, care trebuie ajutați acum. Mulțumim, de asemenea, editurilor partenere, Libris, Editura Paralela 45 și Signatura, pentru minunatele cărți cu povești pe care   le-au donat și mulțumim echipei Positive Communication”, declară Gabriela Alexandrescu (Președintele Exceutiv al Organizației Salvați Copiii România).

 

Înregistrările video pot fi văzute pe Instagram, fiind însoțite de hashtag-urile #SALVEZCUPOVESTI, #SAVEWITHSTORIES și #SalvatiCopiii. Campaniei globale #SAVEWITHSTORIES i s-au alăturat nume mari, precum Jennifer Garner, Amy Adams, Jeff Bridges, Ellen DeGeneres, Jimmy Fallon, Glenn Close sau Natalie Portman.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related