5 sfaturi pentru a implementa sistemul Work from Home cu succes

5 sfaturi pentru a implementa sistemul Work from Home cu succes

Aş vrea să împărtășesc cu voi concluziile mele principale legate de lucrul la distanță, după ce am implementat procedura de Work from Home la scară largă în Interactions, încă din ianuarie 2019.

Coșmarul cel mai mare al oricărui manager când vine vorba de sistemul remote este responsabilitatea.
De unde știi dacă oamenii tăi lucrează?

Gestionată necorespunzător, această frică va duce rapid la o stare de fapt foarte periculoasă: managerii vor ajunge să ia rolul unor mici polițiști, făcând micromanagement în loc să delege și să ofere îndrumare, să atribuie eficient sarcinile și să dezvolte afacerea.

Care este soluția?
Una foarte simplă, care se bazează pe 5 piloni principali:

1. Concentrează-te pe output, în loc să contabilizezi timpul petrecut de oameni pe scaun.
Scopul cel mai important e să obții cât mai multe rezultate și să educi oamenii să acționeze independent, astfel încât să își demonstreze singuri valoarea. Ca manager nu vei avea niciodată timp să ghidezi zilnic de la distanță fiecare angajat. Așadar, la sfârșitul zilei, cei mai valoroși oameni vor fi cei care înțeleg rapid ce trebuie să facă și cum să se organizeze și vor fi cei livrează rezultate concrete.

2. Stabilește obiective clare și evaluează periodic pe baza lor.

3. Sprijină o cultură bazată pe încredere, dar nu ezita să renunți la persoanele care încalcă în mod repetat această încredere.

4. Folosește cât mai multe instrumente de automatizare și software.
Încearcă să reduci e-mailurile interne la zero, dacă este posibil.

5. Nu în ultimul rând, fii foarte deschis și sincer.
Trecerea de la email-uri la un chat de business are avantajul de a ține mult mai multe discuții deschise, pe canale publice.
În acest fel, colegii vor face schimb de informații mult mai bine și nimeni nu va simţi că lucrurile sunt decise în spatele ușilor închise.

Un gând de închidere: încearcă să oferi oamenilor update-uri săptămânale legate de starea business-ului. Asta îi va ajuta pe toți să înțeleagă mai bine cum stau lucrurile. Mai ales în perioada asta, când incertitudinea este un subiect discutat de toată lumea, puțină claritate va fi întotdeauna bine primită.

PS: poza de mai sus este de la biroul meu de acasă, făcută exact în timp ce scriu această postare.

_______________________
Adrian Alexandrescu este Managing Partner Interactions

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related