Agenția Oxygen dezvoltă și implementează strategia și identitatea digitală pentru producătorul de lactate Olympus Foods în 8 dintre țările europene în care acesta este prezent.
Oxygen gestionează platformele digitale și social media ale Olympus în România, creând strategia, design-ul și implementarea tehnica a acestora, și va finaliza anul acesta platformele pentru opt alte piețe internaționale. Primele platforme internaționale, pentru piețele din Suedia și Germania, au fost deja lansate (olympusfoods.se & olympusfoods.de), și mențin linia unitară de comunicare a companiei în digital.
„Ne bucură să putem fi alături de Olympus și în acest demers și să realizam la nivel local proiecte digitale pentru piețele în care producătorul de lactate este prezent. Centralizam, astfel, pentru Olympus, activitățile digitale în România, cu posibilitatea de a măsura performanța și de a analiza datele de utilizare, într-o platformă unitară a companiei”, a declarat Alexandros Finomenos (Business Unit Director, Oxygen).
„Expertiza digită și rezultatele foarte bune înregistrate pentru platformele noastre digitale și social media în România i-au recomandat pe Oxygen și pentru realizarea unor proiecte digitale internaționale. Colaborăm cu agenția de peste 10 ani și avem o relație de încredere, clădita prin proiecte bine implementate și o echipă de profesioniști cu care ne bucurăm să construim mai departe, chiar si peste granite”, a declarat Mădălina Toma (Marketing Manager Olympus Foods).
Oxygen comunică pentru toate brandurile Olympus Foods încă de la intrarea lor pe piața din România, furnizand servicii de strategie, branding, design packaging, producție publicitară, PR, social media, digital, CSR, influencer marketing, etc. Olympus Foods este prezent de peste 10 ani in Romania si ofera o gama completa de lactate de calitate. Fabrica de lactate Olympus de la Hălchiu, județul Brașov, a fost inaugurată în 2011, iar producția sa este destinată atât pieței locale, cât și exporturilor.