Salut! Sunt Andreea de la INTERACTIONS și lucrez de acasă de 10 zile. Și da:
But DON’T give me a sign pentru că s-ar putea să ne fie fatal. Ne-am trezit cu toții într-o altă lume și nici internetul nu mai e același. Las mai jos câteva #ganduriizolate:
1. Clap emoji sau wash your hands emoji. De cate ori văd sau primesc un clap emoji, nu mă mai gândesc deloc la aplauze. Gândul îmi fuge direct la săpun. Între timp, chiar există o campanie susținută de UNICEF pentru introducerea unui handwashing emoji. Poți afla mai multe aici.
2. Stay positive sau mai bine stay negative? Mă uitam la un video despre cum să #staysane și s-a încheiat cu urarea stay positive. O urare nevinovată în orice alt context. Dar acum parcă aș vrea să stay negative, mai ales cand vine vorba despre teste medicale.
3. Pentru prima dată, am văzut comunicări ale retailerilor români care te îndeamnă să cumperi cumpătat. Sper să fie și ultima dată!
4. Mă uitam la Gourmet Makes de la Bon Appétit doar ca să mă amuz. Dar azi îi văd și latura funcțională. E important să știi că poți să-ți faci un Ferrero Rocher și acasă. În caz de urgență...
5. La fel, nu știam că Black Mirror poate să fie și documentar.
6. Late night show-urile americane lucrează și ele de acasă:
7. FOMO is dead, long live JOMO! Ne-am vindecat de FOMO și tot ce a trebuit să facem a fost să anulăm tot. The Joy of Missing Out este mult mai bun pentru sănătate. În general, nu doar acum.
Printre multe schimbări am avut parte și de o constantă care s-a dovedit a fi muncitul de acasă. N-a fost nevoie sa mă adaptez pentru că la INTERACTIONS avem opțiunea de remote work încă din ianuarie 2019 .
Mă duc să mă spăl pe mâini! Pa!
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"