Unde-or fi gasit-o, domnule? Asa plina de zulufi, cu un zimbet incintator si cu un talent musai nepervertit prin scoli de cabotinaj cu pretentii de Academie... Fata asta sigur n-a fost atinsa de "geniul" putred al fabricilor de tineri actori degeaba, sigur n-a stat aplecata in orele de "maiestrie", drept stativ pentru cana de cafea a vreunui conferentiar de trei parale gramada. Iti ride primavara-n tubul cinescop cind asa o mindrete de om da viata unui spot cit o margica, dar frumos si gratios ca o balerina de fildes.
Sensiblu tot promitea de-o vreme. Perceput in prima parte a existentei sale citadine doar ca unul dintre lanturile de farmacii in care mai gaseai si alte tipuri de produse, reasezarea sa pe piata a surprins publicul in mod placut. Magazine dichisite, un stil seducator de-a dreptul. Cu doar citeva saptamini in urma, la Sensiblu si-a facut aparitia "o fita" pe care, in Romania, doar cunoscatorii fini ai marketingului contemporan de retail reusesc s-o deosebeasca de o strategie oarecare: un customer magazine. Adica o revista dedicata in exclusivitate clientilor pe care-i servesti. Nu un pliant, nu o revista cu oferte, nu un newsletter. O revista care intrece de departe o multime de produse de taraba, facut cu gust si cu reguli strasnice de asezare in pagina sau cromatica. O alta bila alba.