#PovestiCuCioccoLatte după schi, o activare de brand Dr. Oetker, dezvoltată de Mercury360

#PovestiCuCioccoLatte după schi, o activare de brand Dr. Oetker, dezvoltată de Mercury360

Iarna aceasta, brandul de ciocolată caldă Ciocco Latte, din portofoliul Dr. Oetker, și-a contextualizat esența – “gustul momentelor dragi alături de prieteni” – printr-o experiență instagramabilă și reenergizantă, la baza pârtiei de schi.

 

“Brandul Ciocco Latte s-a născut în mijlocul poveștilor împărtășite cu prietenii și a ajuns să-și împrumute gustul amintirilor create alături de aceștia. Atunci când vine iarna, cele mai palpitante și mai memorabile povești se întâmplă pe pârtie. De aceea, am recreat un mic colț din universul brandului la Azuga, chiar în inima acțiunii. Iar activările din social media ne-au ajutat să ducem vestea mai departe, despre cât de bună e o Ciocco Latte fierbinte atunci când ai înghețat, dar te distrezi așa bine că ai vrea doar să te reîncarci puțin cu energie, ca să poți să te mai dai o dată pe pârtie”, a declarat Alina Costache (Product Manager, Dr. Oetker Romania). 

Conceptul activării propuse de Mercury360, “Poveștile de după”, a prins gust și culoare în lounge-ul Ciocco Latte de la baza pârtiei Azuga Fun Park, unde copiii, adolescenții și părinții s-au reunit pentru a împărtăși întâmplările de pe traseu la o ciocolată caldă. Lounge-ul, pufii colorați și photo cornerul numai bun de pus în story-uri și postări în social media au creat un cadru confortabil, amuzant și share-uibil. Concursuri cu premii zilnice și săptămânale, constând în pături pufoase, căni cu design funky și plicuri de Cioco Latte, au răsplătit apetitul vizitatorilor pentru social media și #PovestiCuCioccoLatte. Distracția a culminat cu un concert al îndrăgitei cântărețe Andra Gogan, vlogger, ambasador TikTok în România și celebră voce a unor personaje de desene animate, care și-a invitat fanii la concertul organizat de Cioco Latte, pe Facebook și Instagram. 

Activarea de brand a avut, pe lângă componenta de BTL și o componentă online, prin micro-influenceri adolescenți și părinți. Adolescenții (Louis - @louismflr, Adinush - @adinamarina1) au postat videouri pe TikTok, prin colaborarea cu agenția LeSquad, iar părinții (Jurnalul unui Tata, Mămica Urbană, Blogul Mamei) au povestit pe bloguri și pe Facebook despre provocările mersului la schi cu copiii și despre experiențele oferite de lounge-ul Ciocco Latte din Azuga.

 

“Știm cât de important e consumatorul final și că trebuie să creăm pentru el experiențe memorabile, dar e la fel de important să ținem cont și de shopper – de cel care va cumpăra produsul când familia se va reîntoarce acasă. De aceea, am activat și micro-influenceri de parenting și travel, care au împărtășit pe bloguri și în rețelele de socializare o cu totul altă perspectivă a poveștilor de la baza pârtiei: cea a părintelui care se ocupă de toate detaliile pentru ca singura grijă a copilului să fie distracția. Pentru toți aceștia, lounge-ul Ciocco Latte a avut toate răspunsurile de care aveau nevoie”, a declarat Mihaela Bourceanu (Client Service Director, Mercury360).

 

“Ne-am dorit să creăm acel spațiu în care copiii și adolescenții se strâng să povestească la cald cât de tare a fost pe pârtie și prin câte au trecut până au parcurs traseul. Fie că sunt acolo cu părinții, cu prietenii sau vor să posteze pe net experiența lor, o cană de Ciocco Latte fierbinte, un photo corner nice și un lounge confortabil sunt fix ce trebuie pentru ca ‘Poveștile de după’ să aibă un loc al lor”, a declarat Teodora Florică (Copywriter, Mercury 360).

 

Echipa Dr. Oetker: Ioana Iacobescu (Marketing Manager), Alina Costache (Product Manager), Diana Grigorescu (Junior Digital Manager)

Echipa Mercury 360: Teodora Florica (Copywriter), Alexandru Mielcioiu (Art Director), Liviu Țurcanu (Creative Director), Cristina Iacobu (Junior Account Manager, Consumer Activation), Ana-Maria Botoaca (Account Executive, Consumer Activation), Georgiana Bumbu (Junior Account Executive), Madalina Gheorghe (Senior Account Executive), Loredana Hatingher (Account Director), Mihaela Bourceanu (Client Service Director)

Echipa Outbox: Raluca Barbu (Digital Account Manager), Sonia Ardelean (Head of Copy), Andreea Siran (Junior Copywriter), Irina Musulin (Web Designer)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related