De ce sa nu? Partea a 2-a

De ce sa nu? Partea a 2-a

“O sa-ti ramana eticheta de Prepper, nu prea a fost destept sa scrii articolul” a fost in linii mari reactia pe care am primit-o de la oameni cu care am povestit pe subiect.

Foarte, foarte bune discutiile pentru ca m-au ajutat sa imi dau seama ca exista o greseala in articol, dar greseala este ca am crezut ca multi oameni din industria noastra intelegeau ce urma sa vina si nu isi luau masuri. Pe modelul Ciobanasului din Miorita.

Doar ca de fapt Ciobanasul daduse Miorita pe Comedy Central, Netflix, HBO Go si se mai si lauda ca a renuntat la TV si ca nu urmareste stirile.

Din momentul in care China a inchis Wuhanul, multe linii aeriene si-au suspendat zborurile catre China era clar cat de serioasa este treaba. Au urmat saptamani intregi de analize foarte, foarte bune de la New York Times, The Guardian si multe, multe alte publicatii de top. Super jurnalism care aduce lumea si in coltul acesta de lume. In scris, audio sau video. In orice format a visat vreodata omul.

Miorita saraca vorbea de saptamani, dar vorbea singura.

Ce ar fi insemnat o minima pregatire pentru perioada aceasta?

Scriam in articolul initial ca mi-am facut niste rezerve minime, cat sa ne descurcam o scurta perioada fara sa fie nevoie sa iesim din casa.

Daca segmentul educat al Romaniei ar fi facut acest lucru din timp:

1) Ar fi livrat instant pe „Distantare sociala”
2) Ar fi ajutat Retailul sa aduca marfa fara probleme, sa reaprovizionaze inainte sa se inchida Italia, Ungaria, Slovacia, Cehia si cine s-a mai inchis in ultimele minute

Scenariul pe care il traim nu este cel mai negru, putea fi si mai negru cu un numar mare de cazuri brusc in Bucuresti si/sau in tara. Dar putea fi si mai alb.

_______________________
 Lorand Balint Boti este Managing Director Publicis Sport and Entertainment si are o experienta de peste 20 ani in industria de marketing si comunicare romaneasca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related