Iată rețeta unei reclame bune cu influenceri

Iată rețeta unei reclame bune cu influenceri

Deja se aud pe holurile grădinițelor și în ogrăzile bunicilor: „când o să fiu mare, o să fiu influencer”. Empatizăm cu influencerii cărora nu le place să le spui influenceri. Poate pentru că sunt prea mulți. Poate rădăcina cuvântului deranjează. Poate că actorul acela e actor, modelul acela e model, iar preotul acela e preot.

Ei da, cu moda nu te pui, așa că trendul acesta de a fi „cineva care influențează”, va mai persista o vreme. Mai ales că și reclamele au prins firul, apelând la dorințele ascunse ale subconștientului nostru: noi toți vrem să fim influenceri. Și la fricile pe care ne temem să le spunem cu voce tare: să nu fim mainstream. Aoleu!

Creativii de la BIMM s-au folosit de context și au făcut o poveste de 30 de secunde pentru Leon’s, un retailer canadian de mobilă. Patru actori cu niște roluri bine jucate, un studiou cu produsele clientului și un subiect foarte actual – iată rețeta unei reclame bune cu influenceri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded