S-ar părea că trendurile pentru toți au fost sau sunt aceleași. Dar focusul e diferit la fiecare. Unii se grăbesc să scoată în evidență platformele populare, unde să ducem clienții de mânuță, dacă-i brand cu public acolo: brandurile ar trebui să fie mai transparente, mai deschise publicului, mai prietenoase cu consumatoriii săi. Alții cred că în date e puterea, în analiză, în cercetare. Toate-s vechi și nouă toate, vorba lui Eminescu, dar când sunt privite cu alți ochi, trendurile lui 2020 prind noi contururi și nuanțe.
Diana Gheiceanu, project manager și copywriter la Agenția digitală GoSocial, spune că, așa cum toată comunicarea se concentrează pe rețelele sociale, ar trebui să existe un filtru al calității postărilor. Pe de o parte, ar fi bine ca ceea ce apare în fața ochilor să aibă gust estetic, mai ales când are și „pecetea”: sponsorizat. Pe de altă parte, pentru amuzamentul general al comunităților, e bine să existe și perlele unor specialiști în ale hype-ului.