[Cauzele influencerilor] Vladimir Drăghia: Lumea a început să înțeleagă că poate face și bine, nu doar rău, că poate și face, nu doar aștepta

[Cauzele influencerilor] Vladimir Drăghia: Lumea a început să înțeleagă că poate face și bine, nu doar rău, că poate și face, nu doar aștepta

Vladimir Drăghia a devenit cunoscut pentru că a apărut la televizor în seriale și emisiuni TV. ”Burlacul”, ”Sunt celebru, scoate-mă de aici”, ” Șerifi de România” sau ”Ferma vedetelor” sunt câteva dintre ele. În 2018, Vladimir a câștigat prima ediție a concursului ”Exatlon România” și a donat toți banii, 100.000 de mii de euro, Asociației Magic Camp.

”Mi-am dat seama că cel mai important lucru pe care îl poţi face cu banii este să îi oferi, mai ales acolo unde este cea mai mare nevoie de ei“, spunea la momentul donației. 

Vladimir Drăghia este actor, om de televiziune și poet. Acasă o are pe Zora, fetița sa, iar timpul petrecut alături de ea îi aduce cea mai multă inspirație pentru conținutul pe care îl creează online. Nu a avut și nu are niciun fel de obiective când vine vorba despre ”influensăreală”, își propune doar să fie autentic în tot ce scrie și postează.

Campaniile și cauzele sociale pe care le susține sunt diverse pentru că privește implicarea sa ca pe o obligație constantă de a face ceva mai mult cu notorietatea sa, mai ales că are o comunitate mare de oameni care îl urmăresc online.

Am povestit cu Vladimir Drăghia despre prezența sa în social media și despre responsabilitate socială.

 

Primul viral

Am renunțat de trei ori la Facebook până să mă prindă. La Instagram o singură dată. :-) Cred ca ar trebui să încep prin a spune că nu am ajuns la jumatate de milion de oameni care mă urmăresc online datorită conținutului extraordinar din social media, ci din pricina aparițiilor de la televizor.

Primul viral a fost într-o campanie împotriva violenței domestice, postarea aceea ajungând la peste 300.000 de oameni. În momentul acela mă urmăreau doar 30-40000. Atunci am început să înțeleg puterea online-ului. Mesajul mi se pare și acum cam stupid; țineam în dreptul pieptului o foaie A4 pe care scria "Bărbații adevarați condamnă violul". Orice om normal la cap condamnă violul! Cred, totuși, că asta cu oamenii normali nu ar fi ajuns virală. :-)

 

Drumul către influencing

Cum am devenit invitat aproape permanent la show-urile sportive de la TV, așa am devenit și influencer. Pur și simplu s-a întâmplat. Fără obiective, fără planuri. O derivă stângace, dar măcar personală, ceea ce este destul de important în online.

M-au ajutat regizorii si producătorii emisiunilor la care am participat în toți acești ani. Datorită lor am crescut, am avut de muncă. Tot datorită lor sunt acum chestionat despre cum e treaba cu influensareala. :-)

 

Publicul lui Vladimir Drăghia

Demografic vorbind, destul de tânăr, preponderent feminin, din România, București. Uman, cred că sunt tații care se confruntă cu situațiile cu care mă confrunt eu zilnic în creșterea Zorei, mamele care le arată taților ce scheme am mai făcut cu fiica-mea, Zora.

Apoi sunt puștii care mă știu de la Exatlon, tipele care mă urmăresc din perioada mea de haiducie și care încă mă mai găsesc simpatic și oamenii cărora le place ce transmit în online. Ce transmit? Zilele trecute am găsit citatul perfect pentru conturile mele de social media. "What a wonderful display of togetherness!" Peppa Pig :-)

 

Programul tău de zi cu zi

Începe cu mine încercând să hotărăsc ce să fac. Sunt maestru în overthinking. Cel mai mult îmi petrec răspunzând la mail-uri, mesaje, telefoane. Ar mai fi cresterea Zorei și tot ce derivă din ea, antrenamentele (aproape zilnice) și treburile casnice. Scuze că nu am un program mai interesant. Acum, văzându-l, până și eu sunt puțin dezamăgit. :-)

 

Ce te enervează din lumea influencerilor

Nu mă enervează absolut nimic. Este atât de simplu să dai scroll, unfollow, block, încât dacă și-n condițiile astea reușește să te mai enerveze ceva, cineva, problema este la tine, clar. Știu prea puține despre lumea influencerilor din România pentru a-mi da cu părerea. Bănuiesc că e așa cum trebuie să fie. Cam așa sunt toate lumile.

 

România la capitolul implicare socială

Văd multă implicare din partea ONG-urilor si mi se pare ca s-a creat un val fără precedent la noi în țara prin actiunile acestea. Lumea a început să înțeleagă că poate face si bine, nu doar rău, că poate și face, nu doar aștepta. 

 

 

 

 

Responsabilitatea socială

Cred, în primul rând, că, dacă faci ceva în sensul asta nu trebuie să o faci din presiune, ci din rațiune. Cred că, odată trezită conștiința, ține de obligație să faci ceva, să încerci să miști lucruri, oameni, mai ales dacă ai la dispoziție o mare de receptori dispuși să-ți asculte mesajul. 

 

 

 

 

 

 

Cauze în care crezi

Cred în proiectul Magic (Home, Camp, Roofs si tot ce ține de familia aceea) Mi-a inspirat incredere, încă de la început, Vlad Voiculescu și nu sunt deloc surprins, an de an, când aflu că proiectul se mărește, că din ce în ce mai mulți oameni primesc ajutor. Mă implic foarte ușor în campanii care își propun să protejeze planeta, pentru că mi se pare că asta ar trebui să fie prioritatea noastră, a omenirii. 

 

Cum te implici

Către MagiCamp am donat 100 000 de euro acum un an și jumătate, apoi am mai mai avut un proiect cu ei în care i-am ajutat la propagarea unor mesaje care au strâns fonduri destul de mari. Încă e in desfășurare campania, deci nu am cifrele finale, dar am înțeles că a mers foarte bine.

 

Cum ajung campaniile la tine

În general colaborez cu agențiile. Puțini clienți te contactează direct. Agenția e foarte importantă pentru că organizează totul foarte bine și știe exact de vrea de la tine. Am avut noroc de campanii mișto și tot de noroc ține și permiterea luxului de a le refuza pe alea care nu imi plac.

Publicul reacționează bine când postez despre campanii umanitare, cauze sociale, pentru că mă urmărește fiindcă avem, în mare parte, aceleasi valori, aceleasi gusturi. Că de aia ne aflăm împreună acolo. Oamenii au ales să primească acel continut, nu a fost o întâmplare, iar când nu le mai place se pot dezabona cu o simplă atingere de ecran.

 

Planuri de implicare

Mi-am propus să comunic mai mult despre necesitatea de a consuma mai puțin, să ies în continuare în piața Victoriei dacă va fi necesar, să adopt un câine și să mă dau mare cu cu treaba asta până o să se simtă obligați toți să adopte, nu să cumpere. :-)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related