[fresh x design] Ovidiu Hrin: În Turnul Babel al internetului trebuie să scoți arsenalul greu, cele mai groaznice combinații de culori și grafică, șoc, acțiune cu live feed

[fresh x design] Ovidiu Hrin: În Turnul Babel al internetului trebuie să scoți arsenalul greu, cele mai groaznice combinații de culori și grafică, șoc, acțiune cu live feed

Acum 20 de ani, când Ovidiu Hrin și-a înființat studioul de design, a avut câteva obstacole de definire a activității la Camera de Comerț: E modă? Sunt amenajări interioare? E artă? Și chiar dacă multe s-au întâmplat în România de atunci și piața a evoluat, designerii încă mai trebuie să își explice munca și în 2020. Definiția lui este următoarea:

Un graphic designer are în primul rând responsabilitatea de a găsi cele mai bune soluții de comunicare vizuală pentru clienții săi. Ca designer, ești un traducător / un interpret al mesajului. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related