[Trenduri 2020] Mihai Preotu: 2020 fiind an cu alegeri, e prea târziu să apară în spațiul public macro-teme noi, narativele sunt deja construite

[Trenduri 2020] Mihai Preotu: 2020 fiind an cu alegeri, e prea târziu să apară în spațiul public macro-teme noi, narativele sunt deja construite

Discuția cu Mihai Preotu, Head of Strategy, Mullen România, a început din start cu distincția între trendurile din bula marcomm și trendurile din viața reală, nominalizând AR-ul pentru prima categorie, care ar putea la fel de bine să se numească trenduri de ppt., și prezența pe Facebook a oamenilor care au depășit o anumită vârstă, pentru cea de-a doua. În realitate, spune el, tineri = digital și bătrâni = TV nu e decât un clișeu, în spatele căruia se pot ascunde oportunități pentru branduri.

Mihai, asemenea lui Cătalin Florea, Initiative, consideră că cel mai enervant trend a lui 2019 a fost legat de încălzirea globală. Motivele sunt moralizarea peste măsură a subiectului și lipsa unor acțiuni concrete. De altfel, crede că în 2020 aceasta temă va face parte din agenda mass-media, dar că nu vor aparea schimbări spectaculoase, din moment ce ora exactă se dă din USA, și fiind anul alegerilor, direcțiile sunt deja trasate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related