De fiecare dată când privim o reclamă, ne punem cea mai banală întrebare: da ce a vrut să spună acest spot? Ne uităm o dată, apoi a doua oară. Apoi, ca niște specialiști în a comenta... tastatura în dinți și când începem a scrie!
Ei bine, cu acest spot a fost altfel schema. Deruta avanseaza pe masura ce repeti vizionarea acestui straniu buletin de știri, unde reporterii nu scot niciun sunet pe înțelesul oamenilor. Drept că se aude (prea bine) o muzică care roade nerv după nerv, inspirata parca din operele extraterestre.
De parcă Balenciaga vrea să trimită niște semnale în cosmos.
Pământene, totuși, sunt intențiile. Și în trend. În rând cu lumea, vasăzică. Încălzirea globală, alinierea planetelor și politica internațională instabilă, căreia i-am pierdut deja firul, se pare că a fost inspirația pentru creatori, în campania de promovare a colecției de vară. Fantomele pungilor de polietilenă bântuie pe străzile lumii, iar oamenii au coborât din mașinile lor. Așa văd viitorul cei ce au grijă de CSR la Balenciaga.
Ce nevoi mai au brandurile din fashion-ul mare! Unii aduc caii în avion, alții s-au apucat de tulburat mințile oamenilor.