[Cauzele influencerilor] Ana Barton: E nevoie de dialog real, de acolo începe totul. Să auzi și să asculți cu bunăvoință

[Cauzele influencerilor] Ana Barton: E nevoie de dialog real, de acolo începe totul. Să auzi și să asculți cu bunăvoință

Ana Barton a deschis Facebook-ul un pic mai târziu decât alții și s-a uitat lung înspre el vreo 4 ani de zile, până să înțeleagă despre ce este vorba și ce caută oamenii acolo. Nici astăzi nu știe foarte bine cum stă treaba cu social media, dar se folosește de canalele ei pentru a scrie despre educație, cultură, campanii sociale și umanitare. Și pentru a inspira oamenii din comunitatea ei să se implice în fapte bune. Parte din poveștile sale de pe Facebook este fiica sa, despre care spune că o inspiră cu stilul ei direct.

Ana este scriitoare, a publicat până acum mai multe volume printre care ”Prospect de femeie”, ”Mamifer” și ”Nemuritorii de rând”. Își folosește talentul și brandul personal din online pentru a sprijini cauzele copiilor ai căror părinți sunt plecați peste hotare, ai celor bolnavi sau abandonați în orfelinate. De asemenea, merge des în școli și licee unde susține ateliere de lectură, de educație emoțională și vorbește despre importanța scrisului de mână.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related