Ce mai freamăt, ce mai zbucium, oștenii noștri din social media! Facebookul a clocotit de zgomot şi de arme şi de bucium. Iar la poala lui cea verde, mii de comentarii, mii de branduri lucitoare au ieșit din umbra-ntunecoasă. Dar de ce? De la o postare. O glumiță de la Burger King, care a furat startul de Ziua Iubiri încă de pe 11 februarie și a făcut o felicitare pentru rivali. Glumița a escaladat repede și s-a transformat în ditamai brandertainmentul, la care au participat, năvală, toate brandurile, vedetele și influencerii. Doar cât să clipească echipele de social media, a devenit musai pentru oricine cu prezență online să treacă prin subsolul postării și să își facă o scurtă apariție. De la KFC, Glovo, Bolt, H&M sau Durex, la PRO TV, Cancan, Gospodar fără pereche, Les Elephantes Bizzares sau Palincăria Transilvania.
Burger King are un obicei din a face cascadorii din astea la nivel internațional și tăguiește competiția cât poate de des. De la teoria fericirii și o poveste tristă de amor, la trolling, chiar când plecau din România. Și apoi se întorceau.
Postarea asta, însă, chiar a dus jocul din social media la un alt nivel. Are în acest moment 10.000 de comentarii & peste 6.000 de share-uri.
La un moment, flatați, am dat și de asta:
Evident, nu puteam să ratăm acest Brand Fest inopinat, doar că am așteptat să participe toată lumea. Și brandurile și-au făcut apariția, valuri, valuri, care-cum au găsit o replică de cuviință:
Unii au venit cu pizza, alții cu patul și prezervativul, s-au găsit chiar și unii cu votul, fiecare cu ce mai avea prin casă:
Ba și-au făcut apariția și cei de la curățare tapițerie prin injecție-extracție la domiciliu:
A venit și media la petrecere:
Hai și cu muzica:
Și apoi s-a întâmplat și asta:
Matei Dura a trecut prin miile de comentarii ale postării și a ieșit de acolo cu zeci de capturi relevante:
Câteva din preferatele noastre:
Și acum și câteva reacții din partea publicului:
Cam așa a fost la petrecere. Să vedem cine o poate întrecere în 2020.