Probabil cea mai de pomină postare de pe Facebookul românesc

Probabil cea mai de pomină postare de pe Facebookul românesc

Ce mai freamăt, ce mai zbucium, oștenii noștri din social media! Facebookul a clocotit de zgomot şi de arme şi de bucium. Iar la poala lui cea verde, mii de comentarii, mii de branduri lucitoare au ieșit din umbra-ntunecoasă. Dar de ce? De la o postare. O glumiță de la Burger King, care a furat startul de Ziua Iubiri încă de pe 11 februarie și a făcut o felicitare pentru rivali. Glumița a escaladat repede și s-a transformat în ditamai brandertainmentul, la care au participat, năvală, toate brandurile, vedetele și influencerii. Doar cât să clipească echipele de social media, a devenit musai pentru oricine cu prezență online să treacă prin subsolul postării și să își facă o scurtă apariție. De la KFC, Glovo, Bolt, H&M sau Durex, la PRO TV, Cancan, Gospodar fără pereche, Les Elephantes Bizzares sau Palincăria Transilvania. 

Burger King are un obicei din a face cascadorii din astea la nivel internațional și tăguiește competiția cât poate de des. De la teoria fericirii și o poveste tristă de amor, la trolling, chiar când plecau din România. Și apoi se întorceau. 

Postarea asta, însă, chiar a dus jocul din social media la un alt nivel. Are în acest moment 10.000 de comentarii & peste 6.000 de share-uri. 

 

La un moment, flatați, am dat și de asta:

Evident, nu puteam să ratăm acest Brand Fest inopinat, doar că am așteptat să participe toată lumea. Și brandurile și-au făcut apariția, valuri, valuri, care-cum au găsit o replică de cuviință:

Unii au venit cu pizza, alții cu patul și prezervativul, s-au găsit chiar și unii cu votul, fiecare cu ce mai avea prin casă:

Ba și-au făcut apariția și cei de la curățare tapițerie prin injecție-extracție la domiciliu:

A venit și media la petrecere:

Hai și cu muzica:

Și apoi s-a întâmplat și asta:

Matei Dura a trecut prin miile de comentarii ale postării și a ieșit de acolo cu zeci de capturi relevante:

 

Câteva din preferatele noastre:

Și acum și câteva reacții din partea publicului:

 

Cam așa a fost la petrecere. Să vedem cine o poate întrecere în 2020. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related