Și care e brieful de data asta pe Telekom? Păi, să zicem că avem foarte mulți români care s-au portat la noi și sunt mai fericiți ca la alții. Putem să facem un spot cu un om obișnuit care și-a schimbat compania de telefonie și povestește ce și cum. Știi, conversațiile alea obișnuite între prieteni: ”Băi, eu am trecut la Alos Telefonicus și e mult mai ok, bla bla”. Da, dar ar fi tare dacă găsim un om obișnuit cunoscut. Cum ar fi dacă l-am lua chiar pe Ghiță? Hai să îl portăm pe Ghiță, oricum a rămas uitat la stână de câțiva ani. Ce tare ar fi!
Ne închipuim noi că asta a fost discuția în camera de creație a noii campanii Telekom, care îl are vedetă pe unul dintre cele mai cunoscute personaje din reclamele Vodafone. Oricare ar fi fost, însă, ideea campaniei e una de scris despre ea. Și chiar asta se și întâmplă în media, la ora asta: multe titluri cu Ciobanul Ghiță, de la unele previzibil-senzaționale care încep cu ”Lovitură de imagine!” și nostalgic duioase ”Îl mai țineți minte pe ciobanul Ghiță?”, la cele cuminți-neutre, ca al nostru.
Spotul îl prezintă pe Ghiță care povestește cum a trecut timpul, și-a mărit familia și era chinuit de facturi (wink wink Vodafone), așa că a trecut la Telekom și îi tare fericit.
Reclama e motorul campaniei care anunță noile oferte comerciale ale companiei pentru care se portează în rețea.
În 2013, ciobanul Ghiță apărea în spoturi repetate la Vodafone și devenea, astfel, personaj de popcultură.
Acum are 500.000 de fani pe pagina lui de Facebook și declarații în The Guardian. Și alte reclame devin populare datorită lui.
Telekom / 2020