După marea petrecere a brandurilor dedicată iubirii, ce ar mai fi de spus sau de făcut pe Facebook de Valentine's Day? Nu prea multe, dar asta nu oprește brandurile să încerce. Se anunță sărbătoare, de orice fel, iar echipele de social media trebuie să spună prezent. Și cam asta s-a și întâmplat anul acesta, în așteptarea lui 14 februarie: un fel de prezent de complezență. Luați niște inimioare de la noi să nu ziceți că nu dăm.
Așa au observat mirați și oamenii, pe Facebook. Unde e avalanșa de dulcegării față de care să ne arătăm indignați?!
Orișicum, noi am adunat dovezile de iubire branduite, de la noi și de la ei, după cum se vede mai jos.
ROM a început de Dragobete, în caz că se mai găsesc oameni care să zică dar avem și noi sărbătoarea noastră, de ce să luăm de la alții?
La Statia Universitate se sărbătorește ceva diferit:
Durex nu putea să lipsească de aici:
Dragostea se simte, zice și Coca Cola:
Dar sa nu uitam ca trece prin stomac:
Avem și curățate tapițerie:
Și jucării de lemn:
În afară, parca brandurile s-au pregatit mai bine. Twitter și Flying Object au invadat metroul din Londra:
Teleflora:
Lush Cosmetics North America
U.S. Postal Service
Sometimes the smallest gestures mean the most. #ValentinesDay pic.twitter.com/c8YU6G4TRr
— U.S. Postal Service (@USPS) February 6, 2020
Subway
Denny's
Stella Artois:
Sentimente.ro
Zoosk
Charm Studios
Studio20
ASMR, The Romans:
Ad Alchemy
librarie.net
Sucrazit
Imobiliare Herastrau
Electric Castle
Bringo
Vola.ro
La blouse roumaine
World Health Organization (WHO)
It's #ValentinesDay, be healthy together:
— World Health Organization (WHO) (@WHO) February 14, 2020
Cook a healthy meal
Do physical activities together
Avoid harmful use of alcohol
Practice safe sex pic.twitter.com/3FqAzuJH0l
the ARTIST Restaurant
Scc.comics