Incep înscrierile la The Alternative School /  Semestrul Cannes

Incep înscrierile la The Alternative School /  Semestrul Cannes

Până pe 12 martie sunt deschise înscrierile la The Alternative School for Creative Thinking / Semestrul Cannes. Oamenii care activează în industriile comunicării și sunt interesați să-și îmbunătățească abilitățile strategice și creative, dar care aspiră în același timp la performanță internațională, sunt invitați să se alăture. Școala începe pe 12 martie și presupune 7 întâlniri de tip prezentare+workshop, competiție și selecție cu finalitate Young Marketers, pentru cei interesați de competiția omonimă ce are loc în iunie, la Cannes Lions.

Întâlnirile vor avea loc joia, între orele 18 și 20 și sâmbăta între 10 și 12, la Qreator by IQOS. Taxa de participare este de 300 de euro / persoană sau 500 de euro / echipă.

Semestrul Cannes se concentrează pe procesul de creație  strategică, pe codarea și decodarea limbajului vizual, pe media creativă, sales versus marketing în construirea brandurilor contemporane, înțelegerea publicului și a trendurilor în comunicare, pe articularea unui brief inteligent, evaluarea impactului și eficienței unei idei și găsirea insight-ului care duce la rezultat de tip win-win-win.

La cursurile și workshopurile semestrului Cannes sunt așteptați oameni de toate vârstele și toate categoriile din marcom, dar pentru cei interesați de concursul Young Marketers de la Cannes există câteva condiții obligatorii.

 

2020 Young Marketers @ TheAlternative School

Selecția pentru Young Marketers este deschisă tinerilor care lucrează la client, au până la 30 de ani și sunt născuți dupa 22 iunie 1989. Freelancerii și oamenii din agenții nu sunt eligibili pentru  concurs.

Pe parcursul întâlnirilor, participanții vor trebui să rezolve 3 briefuri, iar cel final în 48 de ore. Echipa câștigătoare va participa, reprezentand România, la competiția Young Marketers /  Cannes Lions 2020, ce are loc în iunie.

Albalact, Cohn&Jansen, Circles Creative,  Google, Love&Lobby, Produsul Anului, Thinkegic sunt doar cateva repere pentru companiile care vor livra traininguri și workshop-uri.

[email protected] este adresa unde se trimit aplicațiile – un cv, copie după CI și datele de facturare. Orice informații adiționale pot fi cerute la aceeași adresă.

Un sponsor va acoperi costurile taxei de participare la festival.

 

The Alternative School for Creative Thinking face educație, talent scouting și pune oamenii pe direcția profesională ideală de mai bine de 16 ani, cu un record notabil la capitolul rezultat: premii internaționale, expunere în afara țarii, evoluție pentru mii de tineri pasionați de comunicare cu cap și inimă.

Cannes Lions, festival internațional de creativitate, este cea mai mare întâlnire a comunitătii de marcom, la scară globală. Urmatoarea ediție are loc în perioada 22-26 iunie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related