[Trenduri 2020] Dumitru Slonovschi: Cred că lupta se va da pe „atingerea” consumatorului fără a-l invada

[Trenduri 2020] Dumitru Slonovschi: Cred că lupta se va da pe „atingerea” consumatorului fără a-l invada

Trendurile au obiceiul de a dispărea, de a se adapta sau de a renaște, după ce toți au cam uitat de ele. Era un timp când reclamele spuneau povești. Acele reclame vechi de prin gazete, cu un limbaj care acum ni se pare arhaic, dar pe care am vrea să-l stăpânim la fel de bine, cum o făceau predecesorii noștri publicitari. Numai că n-avem noi atâta melodie în cap. Astăzi, le-am îmbrăcat în „storytelling-uri” și le transmitem mai departe pe la media online, pe rețele sociale și pe alte platforme care au „smart” în denumire. Și, cică, funcționează. Așa spune Dumitru Slonovschi, fondator Magenta Consulting. Storytelling, PR, comunicare indirectă și multe date – acestea vor fi la putere în viitor, crede el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related