[Bilant 2019] Alexandru Cernătescu: A inceput inca un val masiv din procesul de transformare digitala radicala a business-ului

[Bilant 2019] Alexandru Cernătescu: A inceput inca un val masiv din procesul de transformare digitala radicala a business-ului

Spunea cineva ca luna ianuarie este de test si, de fapt, de-abia in februarie incepe cu adevarat anul. Noi aprobam, fiindca nu am incheiat inca bilanturile creativilor pe 2019. Astazi vine al lui Alexandru Cernătescu, CEO Stefanini Infinit. Care ne-a scris tocmai din Brazilia de la Global Kick-off Stefanini Group. 

Pentru Alexandru si echipa sa, anul trecut a fost unul de crestere si un joint-venture cu Stefanini - furnizor global de solutii de tehnologie pentru companii.

Frumos a mai fost ca am calatorit in peste 18 tari deja reusind sa dezvoltam parteneriate in majoritatea dintre ele. Nu cred ca putem avea o bucurie mai mare ca romani decat sa facem cunoscuta tara noastra in atatea locuri prin knowledge, work si creativitate, spune Alexandru 

Facem in continuare o trecere in revista a lui 2019 cu cu Alexandru Cernătescu si mai aflam cateva trenduri pentru 2020.

 

2019, o privire de ansamblu

Incheiem un an super pozitiv din toate punctele de vedere si abia am asteptat 2020. In primul rand am reusit sa crestem in 2019 cu 216% fata de 2018, pana undeva la peste 5,2 M EUR, asta in contextul in care deja in 2018 vs 2017 crescuseram cu 61,7% la o cifra de afaceri de 2,4 M EUR ( fiind cea mai mare crestere din piata monitorizata in clasamentul Forbes pentru 2018).

De asemenea am crescut si echipa – de exemplu echipa de creatie a crescut cu 300% iar la partea de strategie si data analytics cu 200%.

Si bineinteles - the highlight of last year’s end - joint venture-ul cu Stefanini care a dat nastere la noua Stefanini Infinit.

 

Ce a fost frumos, ce a fost greu

Frumos – Echipa Infinit (acum Echipa Stefanini Infinit ;). Echipa noastra este motivul nostru cel mai mare de mandrie.

Frumos a mai fost ca am calatorit in peste 18 tari deja reusind sa dezvoltam parteneriate in majoritatea dintre ele ( peste 60 de zboruri doar in 2019) – „the global plan never stopped”. Nu cred ca putem avea o bucurie mai mare ca romani decat sa facem cunoscuta tara noastra in atatea locuri prin knowledge, work si creativitate. 

Frumos a mai fost si ca in urma joint-venture-ului cu Stefanini avem acum colegi in peste 70 de birouri in 41 de tari.

De asemenea, super frumos a fost ca am fost invitat ca si Keynote Speaker, unde am vorbit atat eu cat si colegi de-ai mei, in cel putin 14 evenimente importante din advertising, digital, technology, digital transformation si asa mai departe in marea majoritate a acestor tari, iar pentru 2020 avem deja confirmate 11 evenimente in 7 tari si e abia ianuarie. Credem foarte mult in „sharing” de experienta si de expertiza, la fel de mult cum credem ca trebuie, la randul nostru, sa invatam non-stop si sa fim open-minded.

Greu este, ca de obicei, sa tinem nivelul unde ne dorim si unde visam noi in mod idealist.

Urat este ca nu totul se misca asa repede cum vrem noi.

 

”Bine ca s-a incheiat” sau ”Cel mai bun an de pana acum”

Clar „the best year of my life” din punct de vedere profesional.

 

 

Meme-ul preferat in 2019

Where do I begin? Ma voi limita sa atasez un film si o poza cu „a MEME within a MEME”. #Saltbae

 

Romania la 30 de ani de libertate

Am castigat dreptul si contextul de a face „orice ne dorim si ne propunem”. Am pierdut parca energia si aplicabilitatea de a face acest ”orice ne dorim si ne propunem”. Evident nu trebuie generalizat!

 

Libertate in munca ta

Libertate inseamna niste lucruri simple:

  1. Sa putem in 100% din cazuri sa nu punem colegii sa faca ceva ce nici nu noi nu am face.
  2. Sa alegem cu cine, ce si cum lucram.
  3. Sa putem spune „ nu nu nu” sau „stop”. Bineinteles cand e cazul. :)

 

Proiecte faine, ale tale 

Sunt foarte multe mai ales in zona de creatie, strategie, digital sau media. Suntem foarte mandri de campaniile Arctic cum ar fi #EfectulArctic cu MagiCamp.

 Sau cea Arctic impreuna cu ENEL pentru un stil de viata Eco Friendly.

Si multe alte campanii pentru ei.

De asemenea, suntem foarte mandri de toate campaniile 360 pentru Suzuki de pe parcursul anului care ne-au adus sa putem spune asa in Septembrie 2019: „Suzuki si Infinit Agency stabilesc un nou record de vanzari in istoria locala a brandului”.

De asemenea, suntem mandri si am facut lucruri super frumoase, dar mai ales cu rezultate, pentru Chio, Nutline, POM-BAR, CEC Bank, Alpha Bank, J&B, Fashion House si multe alte branduri super pe care le iubim si ne bucuram ca sunt alaturi de noi :)

 

Trendurile lui 2020

Creatie mult mai contextuala pe fiecare canal digital. Content Video. Microsegmentare mult mai in timp real atat la nivel de target, canal dar si mesaj. 5G. Machine Learning si A.I. aplicate contextual cu super impact in user experience, dar si raportare, predictie si „data driven decision making” automatizat. Business Intelligence.

De asemenea, deja vedem ca a inceput inca un val masiv din procesul de transformare digitala radicala a business-ului in cateva domenii destul de importante – Retail, Pharma, FMCG, Fashion, Financial Services, Automotive de exemplu – domenii in care deja am dezvoltat expertiza si experienta end-to-end si in-depth pe industrie si suntem bineinteles pregatiti sa le ajutam.

 

Cum ar putea fi mai bine

Mai putin ego, cuvinte goale si frica. Mai multa actiune, curaj, iubire, respect si tot ceea ce tine de „epic”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related