[Bilant 2019] Vlad Petre: Un popor arata ca s-a trezit din somn. De departe cel mai frumos lucru din 2019

[Bilant 2019] Vlad Petre: Un popor arata ca s-a trezit din somn. De departe cel mai frumos lucru din 2019

Tot felul de analize a primit 2019 de la intervievatii nostri. Adaugam o caracterizare noua de la Vlad Petre, Managing Director Saatchi & Saatchi + The Geeks. Pentru el, 2019 a fost un an pe fast-forward. A clipit si a trecut. Iar bilantul a dat pe plus, atat in agentia pe care o conduce si in munca lui, cat si la nivelul societatii. Voturile romanilor de la alegerile din 2019 au constituit, in opinia lui, cel mai bun lucru de anul trecut. Urmeaza inca doua etape de alegeri si in 2020. Sa speram ca la finalul lui, bilantul va fi tot unul pozitiv. Pana atunci, vorbim cu Vlad despre publicitate, Romania, 30 de ani de libertate si sperantele pentru anul de abia inceput.

 

2019, de la inceput si pana la sfarsit

2019 a fost cel mai pe fast forward an de pana acum. Am clipit, a inceput anul, am clipit din nou si s-a terminat. Cam asa a fost 2019. Ne-am propus sa crestem businessul si aproape l-am dublat, ne-am propus sa perfectionam modelul data@core pe care am inceput sa il implementam in 2018 si am reusit, il implementam cu succes la nivel regional pentru unul din clientii nostri, ne-am propus sa eficientizam prezenta in pitch-uri si am reusit, participam la pitch-uri putine dar la cele la care mergem investim mult si avem o rata foarte mare de succes.

Pe scurt, cum imi place mie sa spun 2019 a fost poate cel mai bun an dintre toti cei de pana acum si sper sa fie cel mai prost dintre toti cei care vor urma.

 

Ce a fost frumos, greu, urat

In general nu imi place sa ma uit la lucrurile grele si urate. Le uit repede. Cum spuneam si mai sus 2019 a fost pe fast forward, exuberant, rapid si plin de energie. Cu siguranta nu am avut cum sa ma plictisesc,

 

Cel mai cel lucru din 2019

9.000.000 de voturi la europarlamentare/10.000.000 de voturi in turul 2 de la prezidentiale/900.000 de voturi in diaspora. Este felul in care un popor arata ca s-a trezit din somn. De departe cel mai frumos lucru care s-a intamplat anul acesta.

 

Romania la 30 de ani de libertate

S-a maturizat. Asta cred eu ca s-a intamplat cu Romania in acesti 30 de ani. Si asta s-a vazut cel mai bine la alegerile de anul asta. Suntem un popor matur, trezit complet din somnul comunismului si convalescenta asa zisei perioade de tranzitie. Sunt sigur ca hopul greu asta a fost, si ca l-am depasit ca popor. De aici inainte lucrurile se vor schimba in bine cu viteza din ce in ce mai mare. Sunt sigur de asta.

 

Libertate pentru tine

Libertatea luarii si asumarii deciziilor este ingredientul principal pentru un management de succes. De aici, cred eu, incepe totul. Maiestria sta in felul in care o transmiti mai departe colegilor. Ei au nevoie de ea in egala masura ca sa poata performa.

 

Cele mai misto proiecte la care ai lucrat

Poate suna ca un cliseu dar e adevarat. Toate proiectele pe care le-am facut au avut ceva fain. Fiecare dintr-o perspectiva diferite. Spre exemplu am reusit sa punem in place un model nou de comunicare foarte inovativ, de tip data@core pentru unul din clientii nostri, cu implementare regionala pentru 3 tari (Romania, Slovacia si Ungaria) coordonata din Romania. O munca infernala dar si foarte frumos la final, o experienta minunata.

Apoi este proiectul lansat la final de an pentru Edenia, serialul online Eduard – Fermier Urban. A fost primit senzational de bine de oameni. Reactiile din comentarii sunt absolut geniale. Sau cel mai recent pitch pe care l-am castigat, cu un assignment regional cu origination si governance full din Romania. Experienta a fost istovitoare dar cu o satisfactie mare la final.

Cel mai fain proiect insa, pentru mine cand trag linie la final de an, ramane agentia cu colegii pe care ii vad ca vin veseli in fiecare zi la birou si clientii cu care avem relatii puternice si care sunt fericiti de cum lucreaza cu noi. Asta e jobul meu principal.

 

Campanii care ti-au atras atentia

Mi-a placut mult Nike – Dream Crazier, genul ala de gand foarte powerful iar de la noi mi-a placut executia de la Cat Mobile.

 

Trenduri pentru anul acesta

MORE Data, Digital Transformation, Content, Relevanta, Customized brand experience.

 

Ce ar putea sa fie mai bine in 2020

Sa dam mai multa incredere tinerilor din jurul nostru, in toate domeniile si in publicitate in mod special. Datoria noastra este sa ne adaptam felului lor de a fi si sa cream enviromentul perfect in care ei sa performeze.   

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related