Școala ADC*RO 2020 prezintă noua generație de tineri creativi, alături de care va da startul cursurilor începând cu 13 ianuarie.
Peste 30 de cursanți se vor pregăti, în cele aproape 4 luni de Școală, alături de directori de creație din unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate din București. La sfârșitul Școlii ADC*RO, după ce au fost parcurse toate cursurile, tutoratele și întâlnirile din agenții, portofoliile finale ale cursanților vor fi evaluate pentru stabilirea clasamentului final.
Cei mai buni dintre absolvenți vor beneficia de internshipuri în agenții, iar șefului de promoție i se va oferi bursa „Ionuț Popescu”, în valoare de 600 de euro - înființată de ADC România, în amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv.
Numele celor admiși la Școala ADC*RO 2020: Adela Doroș // Adrian Bogdan // Alexandra Crețu // Alexandra Mocanu // Alice Feraru // Andreea - Diana Panainte // Bogdan Bran // Bogdan Nohai // Carmen Diana Demian // Cătălin Bădilă // Cristina Cerga // Cristina Zamfira //Diana Cobzaru // Diana Enciu // Diana Maftei // Diana Ștefana Grigoraș // Ioana Adamescu // Ioana Dolan // Ioana Trăistaru // Irene Tanilian // Istvan Fabian // Maria - Elena Ilie // Marina Neagu // Mirela Camelia Pătrunjel // Ramona Andreea Tătaru // Septimiu Roman // Simona Gavriluță // Ștefan - Sebastian Florescu // Teodora Concită // Tiberiu Adelin Bîgiu // Violeta - Cătălina Luca // Vlad Vasilescu.
În cadrul concursului „Label The Unlabeled”, organizat de Crama Liliac®, Septimiu Roman a câștigat Premiul de Popularitate (locul 2 al concursului), premiu ce i-a garantat astfel un loc la ediția 2020 a Școlii ADC.
Laura Nedelschi, Independent Creative Director & tutore Școala ADC*RO, declară:
„Demarăm un nou an de Școala ADC cu speranțe mari, ca în fiecare an. Asta pentru că de fiecare dată ne dorim în primul rând o rată de angajare mare pentru elevii noștri, iar mai apoi o mulțime de elevi cu rezultate bune și rapide după intrarea lor în lumea asta a publicității - lume de altfel plină de surprize la tot pasul. Doar că ne mai dorim și să putem fi din ce în ce mai receptivi la a înțelege modalități noi de adaptare a școlii, moduri de a o reforma permanent și cu impact real. Moduri noi prin care putem propulsa studenții noștri în cele mai bune agenții din piață și în cele mai valoroase proiecte - însă nu ca simpli actori, ci ca generatori de valoare creativă.
Iar nu în ultimul rând, dorința mea personală e aceea de a aduce la lumină încă o generație de creativi români de valoare și bine-pregătiți - însă să și reușim să îi păstrăm în birourile agențiilor din România. Iar asta e o dorință fundamentală, care ține de existența însăși a acestei meserii, o dorință care depășește limitele Școlii ADC și se întinde sub formă de responsabilitate către toți seniorii din industrie - fie ei membri ADC sau nu.
Tutorii care îi vor îndruma în cele patru luni sunt:
Adrian Preda – Creative Director Friends \ TBWA, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Cǎtǎlin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borţun Brand Growers, Claudiu Dobriță - Creative Director McCann PR, Laura Nedelschi – Independent Creative Director, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat - Managing Partner Heist Industries, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising, Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România şi Theodor Sandu - Group Creative Director Publicis.
În cele 11 ediții desfășurate, Școala ADC*RO a adunat peste 600 de absolvenți, cu un procent de 50% dintre ei angajați în domeniu.
Școala ADC*RO este o școală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesați de domeniul publicității, care se desfășoară în perioada ianuarie – aprilie și cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate din țară. Cursurile Școlii antrenează participanții pentru lucrul pe principalele medii de comunicare și acoperă teme precum: introducere în publicitate, strategie și concept, video, radio, key visual, outdoor & ambient, promo & activation, digital sau campanii integrate.
În cadrul acestei ediții programa cuprinde și 3 workshopuri dedicate strategiei creative, art direction-ului și storytellingului - care au scopul de a stabili concepte fundamentale și forma reflexe pentru ca, la finalul școlii, absolvenții să poată implementa toate conceptele învățate.