[Bilant 2019] Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii

[Bilant 2019] Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii

Pentru bilantul lui 2019, Ionut Andrei, CEO V8, a decis sa imparta intrebarile cu echipa si sa lucreze impreuna pentru materialul care urmeaza. Team effort. Asa cum a fost si in ultimele 12 luni, care au trecut in viteza pentru toti, cu rasturnari de situatie, sesiuni indelungate de brainstormings si multa cafea. Dar si cu reusite notabile, aducatoare de optimism si incredere pentru toti.

”2019 a fost despre cele mai bune mixuri: succes si esec, schimbare si reinventare, slabiciune si oportunitate, brief si idei misto intr-o singura ora. In esenta, a fost un “go to the next level” cu umor si creative courage pe care l-am savurat pana la ultima picatura.”, spune Andra Ghinea, Senior Account Manager.

In continuare, Ionut Andrei, Andra Ghinea, Ruxandra Popescu, Andrei Dragu, Cosmin Baba si Oana Nastase povestesc despre provocarile anului trecut si despre trendurile pe care le intrevad in 2020.

 

2019, inceput si sfarsit

Ionut Andrei, CEO: Ne-am propus sa continuam cresterea sustinuta din ultimii ani, sa marim si sa consolidam echipa si nu in ultimul rand, sa personalizam modelul de business V8.

Am inceput in viteza si am terminat in viteza, plini de optimism si incredere.

 

O scurta privire a lui 2019

Andra Ghinea – Senior Account Manager: 2019 a fost despre cele mai bune mixuri: succes si esec, schimbare si reinventare, slabiciune si oportunitate, brief si idei misto intr-o singura ora. In esenta, a fost un “go to the next level” cu umor si creative courage pe care l-am savurat pana la ultima picatura. Ce m-a enervat? Nici acum nu stiu cand a inceput si cand s-a terminat … tic tac, tic tac.

 

”Bine ca se incheie” sau ”Cel mai bun an de pana acum”

Ruxandra Popescu – Senior Account Manager: “Definitely the craziest year”. Si spun asta pentru ca am avut parte de toate: lansari de produse, petreceri glam, descoperiri de orase si tari noi si specificul lor, filmari in miez de noapte, dezamagiri, dar si vesti bune, schimbari pe ultima suta de metri, multe comenzi de pizza si cafele pentru sesiunile indelungate de brainstormings. Si lista poate continua.

Deocamdata ne tragem putin sufletul si turam motoarele la maxim in 2020, care se arata un an cel putin la fel de intens.

 

Ce a fost bine, ce a fost greu

Ionut Andrei: Mi-a placut enorm in 2019 „infuzia de bine”, care pare ca s-a revarsat asupra unei parti a societatii.

Si mi-a mai placut enorm valul de tineri care inteleg din ce in ce mai bine ce inseamna antreprenoriat. Cred ca fiecare dintre noi are in cercul apropiat cel putin 2-3 cunoscuti care au luat-o pe drumul asta. Iar asta inseamna foarte mult pentru societate si maturitatea ei.

In zona negativa, lucrurile nu s-au schimbat fundamental - politica, traficul, curatenia.

 

Citatul anului

Andrei Dragu, Business Development Director: "The best or nothing!" ca in fiecare an. #timeless

 

Romania la 30 de ani de libertate

Ionut Andrei: A castigat libertatea de a putea alege. De pierdut a pierdut mult prea mult timp pana a invatat cum e sa alegi si ce inseamna asta.

 

Libertate pentru tine

Ionut Andrei: Sa pot sa aleg ce fac, cum fac, cand fac. Sa pot sa aleg incotro merg si cu cine merg. Sa zambesc in fiecare dimineata stiind ca fac ce-mi place si o fac cu pasiune. Sa pot sa am in jurul meu, zi de zi, 25 de oameni care gandesc la fel ca mine. Sa pot sa ma bucur de ceea ce fac. Sa pot sa spun nu.

 

Proiecte si campanii misto 

Cosmin Baba, Creative Director: Anul asta a fost plin de proiecte interesante pentru noi, dar sunt doua care au intrat in “best of” pe 2019, iar unul dintre ele este “Bottlecup challenge with a twist” facut pentru lansarea Bergenbier 750, proiect la care s-au aliniat planetele, dar si like-urile si al doilea este "Corona & Vita De Vie - Becule varianta lights off” proiect contextual dezvoltat pentru momentul Earth Hour.

"De prin vecini" mi-au placut ThisAbles pentru Ikea, Do Black - The Carbon Limit Credit Card si Apple the Surprise, pentru ca insight, executie, idee, tot la fiecare. 

 

Trenduri pentru 2020

Oana Nastase, Creative Strategy Director: Nu sunt neaparat trenduri noi, cat unele in rapida crestere.

Native advertising: Cu ad blocker-ele in plina ascensiune, e din ce in ce mai greu sa duci mesajul catre consumatorul din digital folosind display media sau ”bannereala”, ca sa fim plastici (fie ea si pe format de mobile). Asa ca eu pariez pe trendul de native advertising in 2020, trend care deja prin afara creste vazand cu ochii de la an la an. 

Video advertising: Nimic nou aici, in industria noastra e veche vorba ”Video is king”. Ce vad insa ca se schimba e modul de executie a ad-urilor video: mult mai scurte (deja stim ca dupa 5 secunde se da skip), adaptate canalului (executii diferite tailor made pe tipologia de content si modul de folosire a canalului respectiv), focus pe poveste si mai putin pe productie (asta si pentru ca uneori trebuie sa-l produci ”peste noapte” ca sa capitalizezi un trend/challenge aparut si el peste noapte, plus ca noua generatie de consumatori raspunde cel mai bine la autenticitate).

In sfarsit, piata din Romania incepe sa inteleaga ca nu mai poti produce clasicul spot TV, pe care ulterior sa-l ”tai, lipesti si peticesti” ca sa mearga pus si pe canalele digitale. 

Social e-commerce: “You can use social media to turn strangers into friends, friends into customers, and customers into salespeople.” zicea Seth Godin acum cativa ani si iata-ne ajunsi la vorba lui. Odata cu dezvoltarea optiunilor de ”Shop now” prin care poti sa cumperi produse direct de pe retelele sociale, fara sa mai fie nevoie sa vizitezi website-ul/app-ul brandului, s-a nascut un nou trend care sigur isi va pune amprenta si in peisajul autohton de comunicare din 2020.  

 

Ce ar putea fi mai bine

Ionut Andrei: Raul, ramul... :) Sau altfel spus, Romania. Pentru ca a fost urat, a fost greu, inca mai e greu. Si e momentul sa inceapa sa fie si frumos. Merita!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related