Inteligența artificială PhotoEye este concepută pentru a ajuta companiile să găsească, să filtreze și să editeze conținut cu ajutorul instrumentelor inovatoare de evaluare și optimizare.
Dreamstime, cea mai mare comunitate din lume în ceea ce privește stocul de fotografii, cu 27 de milioane de utilizatori și peste 118 milioane de imagini, a lansat recent tehnologia proprie care utilizează inteligență artificială către companii terțe. Implementată pe site-ul Dreamstime în 2017, această tehnologie folosește algoritmi sofisticați pentru ecranarea și optimizarea imaginilor și folosește învățarea automată pentru a ajusta parametrii în mod constant în vederea îmbunătățirii capacităților.
Cunoscută sub numele de PhotoEye, această soluție personalizabilă oferă utilizatorilor filtru de conținut, detecție de drepturi de autor și logo, număr de acorduri de publicare, sugestie automată de cuvinte cheie, decupaj inteligent, instrumente de confidențialitate și scalabilitate pentru a îmbunătăți rezultatele companiilor și clienților lor.
Inteligența Artificială Dreamstime oferă un avantaj față de modelele generice, deoarece învață pe baza feedback-ului primit de la editorii umani de fotografii, iar acest lucru îi oferă un avantaj deoarece se adaptează direct conținutului vizual. Acest feedback reduce numărul de falsuri pozitive semnalate în procesul de screening și, în general, îmbunătățește performanța instrumentului.
"Inovăm constant și căutăm noi modalități de a contribui la îmbunătățirea și creșterea industriei. Inteligența Artificială nu este doar cel mai recent moft tehnologic; are un real potențial în ceea ce privește modelarea viitorului aproape în fiecare aspect al vieții și are un potențial imens, mai ales în domeniul stocului de fotografii.", a spus Șerban Enache (CEO și co-fondator al Dreamstime).
"Noi lansăm acest instrument pentru ca și alte companii să le folosească, astfel încât acestea să poată profita de aceleași avantaje pe care le-a oferit companiei Dreamstime."
Companiile pot economisi timp prin implementarea acestei soluții avansate legate de fotografie și, prin urmare, orele petrecute de oameni în sarcini banale, manuale se vor reduce. Cu un proces de căutare și editare mai eficient, acest instrument are capacitatea de a îmbunătăți campaniile și proiectele de marketing, publicitate și creative prin mai multe caracteristici utile. Din aceste motive și multe altele, cele două companii de mare tehnologie Dreamstime din top Fortune 500 au în prezent parteneriate extinse care au în vedere încorporarea acestui PhotoEye ca un plugin.
Funcțiile PhotoEye includ, dar nu sunt limitate la:
- Filtru de conținut: Pentru a reduce timpul de căutare și pentru a găsi doar cele mai relevante imagini, PhotoEye filtrează și semnalizează orice conținut media sensibil, având un motor bazat pe învățare automată, care este de opt ori mai precis în ceea ce privește filtrarea conținutului cu potențial ofensiv, inclusiv nuditatea, abuzul de substanțe și violența , comparativ cu alte instrumente de detectare, cum ar fi Google Vision. PhotoEye oferă o potrivire de 61%, spre deosebire de o potrivire de doar 20% oferită de Google vision, conform testelor efectuate de editorii noștri și de inginerii din domeniul Inteligenței Artificiale.
- Detectarea drepturilor de autor și a logo-urilor: Pentru a evita încălcarea drepturilor de autor, PhotoEye va detecta și logo-uri sau mărci protejate de legea drepturilor de autor care apar în fotografii sau videoclipuri, indiferent de scara.
- Număr acorduri de publicare: Inteligența Artificială PhotoEye va organiza și optimiza căutările filtrate de model, prin asocierea acordurilor de publicare și prin detectarea persoanelor din conținutul dvs. vizual.
- Cuvinte cheie și categorii: Acest instrument a învățat, de asemenea, din miliarde de imagini și cuvinte cheie, oferind sugestii automate de cuvinte cheie pentru a vă eticheta conținutul rapid și eficient, economisind timp și îmbunătățind biblioteca și SEO.
- Confidențialitate: PhotoEye a fost dezvoltat ținând cont în primul rând de confidențialitatea utilizatorilor. Tot conținutul filtrat prin PhotoEye este doar pentru PhotoEye; imaginile și videoclipurile sunt evaluate și optimizate printr-un filtru obiectiv, întrucât orice informație colectată de instrument este anonimizată și nu poate fi urmărită – cu toate că PhotoEye este alimentat cu datele utilizatorului, utilizator individual nu va fi niciodată urmărit.
În era digitală în care încărcarea și găsirea de conținut este mai ușoară ca niciodată, Dreamstime se străduiește să ofere soluții inovatoare și ușor de utilizat pentru a face conținutul utilizatorilor să iasă în evidență. Pentru a vedea posibilitățile pe care PhotoEye poate să le ofere, accesați dreamstime.com/photoeye pentru o demonstrație live gratuită.
Dreamstime este un lider remarcabil în ceea ce privește stocurile de fotografii, un furnizor major de imagini digitale de înaltă calitate pentru cele mai mari agenții de publicitate din lume, reviste naționale și internaționale și companii de producție de filme și televiziune. Cu peste 118 milioane de imagini, Dreamstime are cea mai mare bază de clienți din lume (peste 27 de milioane de utilizatori până în prezent) și peste 11 milioane de vizitatori unici lunar pe site. În afară de cele aproape un milion de imagini gratuite disponibile, galeria activă a Dreamstime este actualizată în fiecare secundă cu fotografii de la cei peste 550.000 de contribuitori.