Ai organizat recent un pitch?
Daca da, in ce masura esti de acord cu afirmatia:
La Pitch au venit cu seniorii, ne-au luat ochii pentru ca apoi sa ne trezim ca lucreaza pentru noi juniorii!!
Dezacord Total Dezacord Nici nici Acord Acord Total
Cam naspa daca bifezi una dintre ultimele doua casute pentru ca nu pari a fi foarte multumit. Pai si atunci, cum ai ajuns aici?
Uite cateva scenarii:
1) Ti-ai luat teapa
Te-au facut cum au vrut ei, te-au vrajit simtind ce vrei sa vezi si sa auzi in timp ce stiau ca iti vor da altceva. Au simtit ca ti-o pot face si ti-au facut-o. Ti-au vandut premium products si primesti low value. Iti iau banii si apoi potopul. Ca doar nu o sa faci iar pitch cand tocmai ai trecut printr-unul???? Cum ai justifica in propria organizatie???
2) Ai incercat sa dai teapa
Ti-a placut ceea ce ai vazut, apoi ai negociat la sange un fee care nu permite implicarea unor resurse mai scumpe si agentia nu a avut de ales si a trebuit sa mixeze resursele astfel incat sa nu iasa in pierdere. Primesti ce platesti.
3) Seniorii refuza sa lucreze pentru compania ta
Pitchul a fost atat de neplacut, experienta a lasat urme atat de adanci, incat au amenintat ca pleaca din agentie daca sunt pusi sa lucreze in continuare pe cont. “Muncim sa castigam pitchul, dar apoi nu mai lucram noi”. Ceilalti seniori au vazut si ei ce si cum si, ca teflonul, au respins foarte eficient contul tau care a ajuns astfel la cine nu prea poate refuza.
4) Seniorii refuza sa lucreze cu tine
Sau poate ca, lucrand zi de zi, seniorii si-au dat seama la un moment dat ca nu asculti si nu te gandesti serios la ceea ce iti spun ei. Nu simt ca aduc plus valoare si o viata au si ei – nu vor sa si-o iroseasca unde nu are sens.
5) Nu este nevoie de seniorii din pitch
Lucrurile grele au fost deja setate din pitch si acum nu mai este nevoie decat punctual de seniori. Sunt acolo, dar nu sunt implicati decat ca supervizare sau daca apar provocari mai mari. Agentia nu a facut niciun efort sa iti explice – greseala mare. Dar ei sunt acolo.
Seria de articole si materiale Pitchuieste corect isi propune sa elimine pe cat posibil toate aceste scenarii si sa ajute clientii sa raspunda in cor cu „Dezacord Total” la afirmatia
La Pitch au venit cu seniorii, ne-au luat ochii pentru ca apoi sa ne trezim ca lucreaza pentru noi juniorii!!
Inainte de a organiza un nou pitch, merita sa treci prin ele. Iti pot deschide noi perspective.
_______________________
Lorand Balint Boti este Managing Director Publicis Sport and Entertainment si are o experienta de peste 20 ani in industria de marketing si comunicare romaneasca.