[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta

[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta

Puneți-vă centurile de siguranță, nici nu am intrat bine în 2020 că plecăm în viitor. Mai întâi, facem bilanțul cu tot ce a fost în 2019 cu Iulian Bărbulescu, Brand Strategist & Creative @ Narativ. Și apoi vorbim despre realitatea probabila a urmatorilor zece ani. Cum am ajuns tocmai acolo? Cu o intrebare simpla despre trendurile pe care le vede in 2020. Lui Iulian ii plac mult exercitiile de imaginatie, asa ca nu s-a multumit sa priveasca doar in 2020. El crede că cel mai important subiect al urmatorilor ani este etica tehnologiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related