Mergi pe stradă. Spre tine vine o persoană care îți cere să-i faci o donație, încercând să-și argumenteze acțiunea prin varii motive: nu are adăpost, cineva din familie e bolnav, n-are ce mânca, în numele lui Dumnezeu… și tot așa. Parcă ai scotoci prin buzunare, dar nu a fost un call to action convingător. Și mergi mai departe. Iar peste câțiva metri dai de un om lipit de vitrina unui market. Nu îți cere nimic, doar roade dintr-o bucată de colac, pe care cineva a binevoit s-o cumpere ieri dimineața. Te apropii și-i dat tot mărunțișul din buzunar. Și mai cauți prin rucsac cu ce l-ai mai putea ajuta. Nu din convingere a fost acțiunea, nu-i așa?!
Victoria Morozov, The Moldova Project: În 12 ani de fundraising, m-am convins că în lume este foarte multă bunătate și neapărat se poate de găsit o bucată de pâine pentru cineva flămând
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: