Cu atâtea cadouri pe care ți-ai propus să le dăruiești celor dragi de sărbători, cu siguranță meriți și tu unul generos și inspirat. Așa că LG s-a înțeles cu Moșul și, împreună cu agenția INTERACTIONS, a dezvoltat o campanie promoțională de Crăciun din care toți participanții vor ieși câștigători. Numele acesteia? “Ai cadou de Crăciun miliarde de culori vii”.
După feedback-ul pozitiv pe care l-am primit în campania anterioară, am înnoit parteneriatul pentru runda a doua de televizoare oferite celor care achiziționează produse NanoCell sau OLED. Această campanie vine în continuarea celei de Back to school din toamnă, care a stat sub umbrela “Privește. Învață. Fii curios. LG AI reinventează pentru tine experiența Smart TV” și care a avut o mecanică similară. Ca și atunci, LG recompensează participanții cu un TV cadou.
Și în această ediție, tot ce trebuie să faci este să cumperi un produs participant. Acesta poate fi NanoCell cu Procesorul inteligent α7 de generația a 2-a, îmbunătățit cu algoritmul AI Deep Learning sau un OLED care se folosește de negrul perfect pentru a evidenția cele mai intense culori. Lista completă se află pe website. După achiziție, înscrie factura pe pagina campaniei - campanialg.ro/sarbatorilgtv și gândește-te unde ai putea amplasa televizorul care va ajunge la tine după încheierea promoției.
"Promoția Back to School, creată de LG și INTERACTIONS, a avut un succes răsunător. Cu o rată de participare care a depășit așteptările noastre, era firesc ca următoarea campanie LG să acopere dorința publicului de a profita în continuare de această promoție. Sperăm ca noua campanie să aibă același succes", povestește Camelia Crețu (Account Manager INTERACTIONS).
"Televizoarele LG beneficiază de cele mai performante tehnologii din domeniu și îți oferă o gamă largă de opțiuni care să poziționeze experiența vizionării la superlativ. De aceea, ne-am dorit să le aducem în prim-plan și să oferim clienților noștri șansa de a se bucura de mai multe produse LG", Octavian Pascu (Online Manager, LG Electronics).
Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.
În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"